قطعات خودرو

توسعه تجارت پویا

توسعه تجارت پويا  T.T.POUYA از اعضاي” گروه صنعتي حبيبي Habibi  Industrial  Group” با بيش از 80 سال تجربه در عرصه تجارت و صنعت ايران به منظور تامين قطعات يدکی اتومبيل های توليد داخل کشور با همکاری توليد کنندگان برتر دنيا پا به عرصه ظهور گذاشت.
هم اکنون ” توسعه تجارت پويا    T.T.POUYA  “با افتخار عنوان می کند که توانسته با گرد هم آوردن برترين توليد کنندگان بين المللی يکی از تامين کنندگان قطعات يدکی خودرو کشور با کيفيت روز اروپا و آمريکا در ايران باشد.
شركاي تجاري ” توسعه تجارت پويا    T.T.P  ” به شرح زير معرفي مي گردند:

شركت توليدي و صنعتي اطلس تسمه

شركت توليدي و صنعتي اطلس تسمه، در سال 1365 با همت و پشتكار بازوي ايراني به عنوان يكي از افتخارات انقلاب اسلامي و دستاوردهاي ايران زمين در زميني به مساحت 17200 مترمربع در شهر صنعتي كاوه ( ساوه ) افتتاح و در سال 1374 به مرحله بهره برداري رسيد.
 گروه صنعتی حبیبی با بیش از 80 سال تجربه در بازار ايران شناخته شده ترين و با اعتبارترين تامين كننده  تسمه هاي صنعتي ، كشاورزي و ماشيني ، با دارا بودن بالاترين تكنولوژي توليد و ماشين آلات از كشور آلمان و ايتاليا با همكاري توليدكنندگان جهان از سه كشور آلمان ، ايتاليا و انگلستان توانسه از لحاظ كيفيت و قيمت پيشرو در بازار رقابتي امروز باشد . اطلس تسمه  در اين سالها حجم قابل توجهي از نياز بازار ايران را تامين كرده و فراتر از آن با معرفي و ارايه محصولات خود در بازار جهاني سهم بسزايي را بدست آورده است. توسعه تجارت پويا (T.T.POUYA) با مديريت و تيم فروش حرفه اي به عنوان بخش فروش بازار و صادركننده محصولات اطلس تسمه افتخار دارد نام توليدات ايراني را در پهنه صنعت ايران و بين الملل سربلند سازد.

شركت بين المللي PHC VALEO ( فرانسه و كره جنوب )

توسعه تجارت پویا ( حبیبی ) نماینده انحصاری کمپانی VALEO در ایران
VALEO  فرانسه یکی از قدرتمندترین تولید کنندگان قطعات اصلی خودرو در جهان ومشهورترین و با کیفیت ترین تامین کننده خط تولید خودروسازان (OEM/OES) دنیا ، در سال 1988 مجموعه کارخانه های خود را به منظور تامین قطعات خودروسازان آسیا ، جنوب آمریکا و خاورمیانه با  نام PHC VALEO در کشور کره جنوبی  تاسیس کرد.
هم اکنون  PHC VALEOبزرگترین تامین کننده قطعات خودرو سازان کره جنوبی از جمله  HYUNDAI  و KIAو هچنین صادرکننده به 88 کشور، تامين كننده خودروسازان بنام:OPEL GERMANY , FIAT ITALY , RENAULT FRANCE, NISSAN JAPAN , GM USA , GM KOREA , HONDA JAPAN , SUZUKI JAPAN   می باشد.
VALEOفرانسه این اطمینان را به  تمامی خودرو سازان جهان می دهد ، تولید بر مبنای استاندارد و کیفیت مورد نظر شما، تخصص PHC VALEOاست.
شعار PHC VALEO “تلاش ، تکنولوژی و توليد از ما ، تجربه نهایت لذت از کیفیت قطعات خودرو از شما.

PHC VALEO  شریک تجاری توسعه تجارت پویا  PHC ( POUYA HABIBI COMPANY) برند اختصاصی توسعه تجارت پویا می باشد.

تاریخچه

 از سال 1988 تا به الان

1988/10 تاسيس شركت با سرمايه گذاري مشترك با واليو فرانسه
1989/5 تاسيس مركز تحقيقات in-house ( تاييد شده توسط وزارت علوم و فن آوري )
2001/5 تاسيس بخش سيلندر
2001/11 اخذ گواهي KOSHA 2000 جهت امنيت از آژانس بهداشت و ايمني كره جنوبی
2002/3 تامین قطعات نيسان ژاپن NISSAN JAPAN
2003/1 اخذ گواهی  ISO 14001  از SGS ICS
 2004/1 اخذ گواهی کیفیت  KOSHA 18001  از BVQI
2004/5 تامین قطعات شركت GM HOLDEN
2004/6 اخذ نسخه دوم گواهی کیفیت ISO/TS 16949 از BVQI
2005/5 انتخاب شركت به عنوان مرکز فن آوری پیشرفته  توسط وزارت بازرگانی، صنعت و انرژی
2005/9 تامین قطعات شركت هايرنو فرانسه Renault FRANCE ،هوندا ژاپن HONDAJAPAN و فورد آمریکا Ford USA
2006/3 تامین قطعات  جی ام آمریکا GM Motor USA  و OPEL GERMANY اپل آلمان – اخذ گواهينامه کیفیت OHSAS 18001 از SGS ICS
2006/5 تاسيس بخش گشتاور مبدل SUNG-JU
2006/6 تامین قطعات  فيات ايتاليا FIAT ITALY
2006/9 شروع تولید مواد اصطكاكي  لنت دوستدار محيط زيست در کره جنوبی
2006/10 اعلام تاسیس دومين مجموعه کارخاته ها
2007/3 برنده جايزه تنديس برنز سرويس ملي کره
2008/5 برنده جایزه   beautiful going together از وزارت دانش و اقتصاد کره
2008/10 بيستمين سالگرد تاسيس
2011/6 تاسيس Facing Plant
2011/11 بهترين محيط كار در كره
2011/12 بيش از 200 ميليون صادرات
2013/10 تاسيس مركز تحقيق و توسعه و بخش secheon
2013/11 برنده جایزه بهترين شركت کره جنوبی در جامعه

شركت بين المللي GATES POWER GRIP KOREA ، آمريكا و كره جنوبي

شركت بين المللي GATES POWER GRIP  فعاليت خود را در سال 1911 در دنور كولورادو آمريكا آغاز كرد و تا به امروز با بيش از 14000 كارمند در 30 كشور جهان پيشرو در دنياي رقابتي تسمه و شلنگهاي فشار قوي مي باشد. GATES  در رتبه بندي جهاني كه هرساله در مجله “FORTUNE” منتشر مي شود ، بالاترين تكنولوژي توليد تسمه هاي انتقال قدرت در جهان را به خود اختصاص داده است و با گردهم آوردن تيم قوي مهندسي ، تحقيق و توسعه و ارتباط با مشتري سالهاست كه محبوبترين تامين كننده  خط توليد بزرگترين خودروسازان جهان مي باشد .
توسعه تجارت پويا با افتخار عضوي از خانواده بزرگ GATES POWER GRIP و نماينده انحصاري محصولات GATESكره جنوبی ( تامين كننده OEM – خط تولید خودروسازان- کره جنوبی )، در ايران است. چشم اندار GATES در طي سال ها فعاليت خود ، همواره اين جمله بوده است ” GATES مورد اعتمادترين شريك تجاري لوازم جانبي انتقال قدرت در دنيا باشد . ” به همين جهت اين شركت تمامي محصولات خود را با بيمه نامه  به عنوان گواهي تضمين كيفيت محصولاتش ، ارائه داده است . حق بيمه اين محصول با نشان T.T.POUYA ارائه دهنده محصولات اين شركت ، در بازار ايران توزيع مي گردد.

شركت DONGIL RUBBER BELT DRB،( كره جنوبي)

شرکت دانگیل درسال1945 با نام شرکت صنایع شیمیایی دانگیل تاسیس ودرسال  1966 با نام تسمه لاستیکی دانگیل ( DRB ) تغییرنام داد و توانست درسال2002به عنوان یک برند نمونه درساخت وتولید تسمه صنعتی در جهان شناخته شود. اكنون پس از گذشت حدود60 سال توليدات خود را درزمینه صنعتی، ماشینی و کشاورزی متنوع ساخته و برند این کارخانه رابا نام جدیدDRB   (DONGIL RUBBER BELT) مخفف تسمه لاستیکی دانگیل معرفی كرده است  و به عنوان یک برند برتر جهاني درتولید و ساخت وسیع  تسمه های صنعتی- ماشینی – کشاورزی فعالیت دارد . رشد تجاری و معروف شدن کمپانی دانگیل بازتابی جهانی داشته و با به روز کردن تنوع و کیفیت محصولات  هدف آینده خود را جهت دار  و براساس یک قالب منظم و استوار قرار داده که مبنی برطراحی وساختارموثرو پویا و ایمن از نظرکیفیت وسود دهی قرار دارد . کمپانی دانگیل رابربلت بدلیل تستینگ های کارایی از طریق شبیه سازی سه بعدی و همچنین تست محدوده اندازه گیری بر روی مواد لاستیکی اولیه،  افتخار می کند  که محصولاتی سبک و قوی از مواد لاستیکی با کیفیت و مواد خام با ویژگیهای کاربردی  تولید می کند .

شركت چند مليتي ALTEX FRANCIAL

مشتمل بر 5 گروه توليدي در 5 كشور جهان مي باشد. توليدات اين گروه شامل تيغه برف پاك كن ، واشر سرسيلندر ، واشر درب سوپاپ توپي سركمك و غيره است.
اين شركت ابداع كننده نسل جديد تيغه برف پاك كن هايFLEXIBLE يا ارتجاعي است كه توانسته تا 60% قدرت پاك كنندگي را ارتقا و صداي آزار دهنده تيغه برف پاك كن را از بين ببرد. طي نظرسنجي توسعه تجارت پويا در سال 1394 تيغه برف پاك كنALTEX جز محبوبترين برندهاي تيغه برف پاك كن در ايران مي باشد.

شركت PTCO تايوان

توسعه تجارت پويا نماينده انحصاري كاسه نمدهايPTCO تايوان در ايران ، به مشتريان خود اين اطمينان را مي دهد كه توليدات اين شركت جزء با كيفيت ترين كاسه نمدهاي تايوان با بسته بندي خلاقانه در صنعت خودرو مي باشد.

شرکت SECO

SECO

اطلاعات تماس

تلفن:33939267 – 33939376 – 33972040 (9821+)

فکس:33973433 (9821+)

نشانی کارخانه : ساوه ، شهرک صنعتی کاوه ، خیابان نهم ، شرکت تولیدی و صنعتی اطلس تسمه

نشانی دفتر : تهران ، کریمخان ، خیابان ایرانشهر ، بین سمیه و طالقانی ، مجتمع اداری و تجاری میلاد ، طبقه ششم ، واحد 12

مرکز بازار : تهران ، خیابان سعدی جنوبی ، خیابان اکباتان ، خیابان 8 متری بانک صادرات ، پلاک 38 ، ساختمان توسعه تجارت پویا (حبیبی )

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *