امروز : شنبه 8 بهمن 1401

دانا تواناست

  • صفحه نخست
  • اختصاصی قطعات خودرو
  • قطعات خودرو TV
  • خودرو تجاری
  • آموزشی
  • اتحادیه‌های خودرویی
  • بیشتر
    • تعمیرکاران و تجهیزات تمیرگاهی
    • تولیدکنندگان قطعات خودرو
    • خودروهای تازه وارد
    • خودروهای تجاری و پاک
    • روغن، فیلتر، اسپری و مکمل‌ها
    • شیشه و آینه، صندلی و تجهیزات تزئینی
    • لنت باتری و لاستیک
    • لیست قیمت
    • ماشین آلات راهسازی و کشاورزی
    • نمایشگاه ها و رویدادها
    • شرایط فروش
منو
  • صفحه نخست
  • اختصاصی قطعات خودرو
  • قطعات خودرو TV
  • خودرو تجاری
  • آموزشی
  • اتحادیه‌های خودرویی
  • بیشتر
    • تعمیرکاران و تجهیزات تمیرگاهی
    • تولیدکنندگان قطعات خودرو
    • خودروهای تازه وارد
    • خودروهای تجاری و پاک
    • روغن، فیلتر، اسپری و مکمل‌ها
    • شیشه و آینه، صندلی و تجهیزات تزئینی
    • لنت باتری و لاستیک
    • لیست قیمت
    • ماشین آلات راهسازی و کشاورزی
    • نمایشگاه ها و رویدادها
    • شرایط فروش
  • درباره ما
  • آرشیو ماهنامه
  • آگهی
منو
  • درباره ما
  • آرشیو ماهنامه
  • آگهی
  • علی محمد اخوان
  • 9 مهر 1399

آدرس کوتاه:

http://ghatatnews.ir/?p=81

هرگز نمیتوان هنر و صنعت را از یکدیگر جدا کرد همانطور که سخت کوشی و تجربه بخشی از هر دو و خلاقیت نیز موتور پیشران هنر و صنعت است. همین شباهت ها و ارتباط با لایه های عمیق شخصیت و جان آدمی است که هنرمند و صنعتگر را در یک افق قرار می دهد.

شرکت آذین تنه تولید کننده قطعات سیستم تعلیق

آذین تنه

روزگاری رضا هاشمی که به تازگی وارد دوره نوجوانی شده بود هنر قالبسازی و تراشکاری را فراگرفت.او شور و انرژی جوانی را در آموختن و ساختن به کار بست. در همان زمان به فعالیت خود ادامه داد اما از شغل و هنرش ثروت نخواست، گنج او محصولاتی است که با دانش، تجربه و همراهی همکاران و شرکایش ساخته می شود و مصرف کننده نهایی را راضی نگه می‌دارد. امروز عدد سن، او را در دوره میانسالی نشان می‌دهد، عزمش برغم همه سختیها ساخت ترمز هوشمند الکترونیکی (ABS,ESC) است. به امیدآن که روز به روز  تمامی جاده های کشور ایمن تر شده و جان هموطنان حفظ شود. 

همکاری آذین تنه با شرکت‌های AP Lockheed  انگلستان و  Bosch آلمان

زمانی بودکه شرکت ساپکو در گروه صنعتی ایران خودرو تاسیس شد. مدیران آن مجموعه براساس یک استراتژی ملی و با هدف داخلی سازی به دنبال تولیدکنندگان با انگیزه و توانمند ایرانی بودند. لذا یک واحد صنعتی درجاده لشکرگ که به فعالیت تولید سیستم ترمز خودروهای سنگین  مشغول و تعدادی صنعتگر با تجربه را درخود جای داده بود منتخب ساپکو شد تا بوستر پیکان را در تیراژ 10 هزار عدد بسازد. نام شرکت آذین تنه برگرفته از حرف اول نام های خانوادگی ترجمان، نکونظر و هاشمی ( تنه) و ترکیب آن با کلمه آذین می باشد . این سه صنعتگر، مدیر، استراتژیست و از همه مهمتر دوستان همراه بوده و هستند و هرکدام بخش مهمی از کاررا برعهده گرفتند.

شرکت تولیدی آذین تنه در سال 1371 با هدف تولید ترمز بادی خودروهای سنگین آغاز به کارکرد.دوسال بعد همزمان با تاسیس رسمی شرکت و با تولید بوستر ترمز پیکان جزو اولین تولیدکنندگان سیستم ترمز خودروهای سبک در ایران شد.در سال های بعد همکاری آذین تنه با شرکت‌های AP Lockheed  انگلستان و  Bosch آلمان ودریافت لیسانس تولید سیستم ترمز از این شرکت‌ها منجربه بهبود کیفیت ورضایت بیشتر مشتریانش شد.درسالهای اخیر آذین تنه توانسته با جذب فارغ التحصیلان و نخبگان جوان دانشگاه های بزرگ کشور و همچنین با بهره گیری از تجارب کارکنان باسابقه این صنعت، فرآیندهای تولیدی خود رابهبود داده وبه یکی از پیشتازان داخلی سازی قطعات خودرو تبدیل شود.

هم اکنون بسیاری از قطعاتی که سال های گذشته به کشوروارد میشد، توسط تیم مهندسی این شرکت توسعه داده شده و در داخل کشورتولید میشود.

مزیت اصلی آذین تنه : تشکیل زنجیره تامین

شرکت آذین تنه بیش از ۱۰۰  تامین کننده در ایران دارد وحدود 2000نفر دراین زنجیره فعالیت دارند.آذین تنه همواره درتلاش است با به کارگیری استانداردهای جهانی، کسب وکار مشتریان خود رابه عنوان شرکای تجاری خود، توسعه دهد.

هدف نهایی

شرکت آذین تنه ضمن اعتقاد به داخلی سازی و حذف واردات به عنوان یکی از تولید کنندگان قطعات اتومبیل درایران، تولید درکلاس جهانی است. برای رسیدن به این مقصود محصولات وبرندهای جدیدی درحال اضافه شدن به سبد محصولات تولیدی این شرکت هستند.

محصولات فعلی این شرکت انواع مجموعه های بوستر، کلیپر، بک پلیت و لوله ترمزاست. تجربه ی چندین ساله این شرکت مسیر پیشرفت را هموارکرده است، لذا در سال های اخیر،آذین تنه توجه بیشتری به افزایش سرعت ارائه خدمات و کیفیت محصولات خود داشته است. شرکت آذین تنه در حال حاضر توانایی تولید سیستم ترمز تمامی خودروهای تولیدی کشور را دارا است.

Print 🖨
  • esc, آذین تنه, ایران خودرو, ترمز, تولید کننگان, داخلی سازی, رضا هاشمی, ساپکو, سیستم تعلیق
[ctp_print]
قبلیقبلفیلتر، سامانه دفاعی خودرو
بعدینمایندگی اتحادیه لوازم یدکی تهران در سازمان ملی استانداردبعدی

اخبار زنجیره تامین، توزیع و خدمات خودرویی

فروشگاه همکار دیزل
حسام مهجور 08 بهمن 1401
فروشگاه دیزل بوش
حسام مهجور 08 بهمن 1401
ورود خودرو به بورس کالا، اتفاقی خوب یا بد؟
محمدامین الهی 08 بهمن 1401
فروشگاه البرزی
حسام مهجور 08 بهمن 1401

تکنولوژی، خودروهای برقی و تجاری

تاریخ خودرو

تاریخ خودرو : تویوتا اف سی اچ وی، وارد شد

حسین توکلی 28 دی 1401

تاریخ خودرو : نخستین دوزنبرگ مدل جی رونمایی شد

حسین توکلی 27 دی 1401

تاریخ خودرو : آخرین خودروی دیسوتو

حسین توکلی 26 دی 1401

تاریخ خودرو : شرکت خودروسازی لانچیا تاسیس شد

حسین توکلی 25 دی 1401

بانک خودرو

معرفی چری تیپ 2 بنزینی Viana

محمدمهدی بشارت‌نیا

معرفی آریزو 5 برقی

محمدمهدی بشارت‌نیا

معرفی آریزو 6

محمدمهدی بشارت‌نیا

معرفی آریزو 6 پرو

محمدمهدی بشارت‌نیا

آموزشی

خودرو اتاق تعویض چیست؟

علی محمد اخوان 04 بهمن 1401

چگونه خط و خش روی ماشین را از بین ببریم؟

علی محمد اخوان 30 دی 1401

ماشین دنده ای بخریم یا اتوماتیک؟

عبدالحسین آزاد 22 دی 1401

عوارض یخ زدن آب رادیاتور ماشین

مرتضی مهدوی 16 دی 1401

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمقاله

زندگی در شرایط کنونی / جُستار کوتاه بر وضعیت زندگی پس از انقلاب

اگر می‌توانستم پرتکرارترین کلمات در کلام مسئولان نظام و سیاسیون را احصا کنم شاید همین ترتیب فوق الذکر بدست می‌آمد. انقلاب سال ۱۳۵۷ که امروز

03 دی 1401

چشم اسفندیار
گل نزنی، گل می‌خوری

حسن بشارت‌نیا -مدیر مسئول Print 🖨

25 آبان 1401

مقصد انبیا آبادی دنیا نیست
مقصد حکومت نیست

حسن بشارت‌نیا مدیر مسئول ماهنامه قطعات خودرو Print 🖨

مرصاد رنگرز 19 آبان 1401

مطالب توصیه شده

پیش‌بینی فروش جهانی خودرو در ۲۰۲۳

معرفی آستون مارتین DBS 770 آلتیمیت، تولید محدود با قیمت ۴۰۰ هزار دلار

احتمال تولید نسخه آفرود دو در شورولت بلیزر در آینده نزدیک

معرفی شورلت کوروت E-Ray هیبریدی با ۶۵۵ اسب بخار قدرت و شتاب ۲.۵ ثانیه

جیپ اونجر به عنوان بهترین خودرو سال 2023 اروپا انتخاب شد

خودرویی که با قیمت پایه هم خریدار نداشت

ادامه رانت‌های «مادرانه» و «فرسوده» در بازار خودرو

قیمت خودرو در 5 بهمن 1401 + تیبا2، 308میلیون

امتیاز عجیب خودروسازان به مادران/ ماجرای خرید خودرو بدون واریز پول چیست؟

تحلیل

«اکونومیست» خرابی‌های توفان رکود ملکی را بررسی کرد
هالووین بازار جهانی مسکن

«اکونومیست» رکود ناشی از افت قیمت مسکن در حداقل ۹ کشور ثروتمند را به مثابه توفان وحشت، واقعیتی گریزناپذیر عنوان کرده که ۶ عارضه اقتصادی و اجتماعی از جمله برای بازار کار، معیشت خانوارها و

30 مهر 1401

داده‌های پلتفرم‌های تبلیغات دیجیتال از رکود کسب‌وکارهای مجازی منتشر شد
ویترین خالی بازار آنلاین

آوا فلاح : بیش‌ از یک ماه است که از محدودیت‌های اینترنتی می‌گذرد و فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی ضربه بزرگی بر بدنه‌ اقتصاد دیجیتال زده است. دامنه این آسیب‌ها و ضررهای مالی به بازار تبلیغات آنلاین

30 مهر 1401

گزارش میدانی

بسته، باز، نیمه بسته -گزارش میدانی از روزهای 25، 26 و27 آبان 1401
همه ناراضی، بلاتکلیف و عصبانی

28 آبان 1401

در صورت تغییر قیمت چه اتفاقی برای کد شناسه نصب شده می‌افتد؟
عدم ثبات قیمت‌ها و طرح شناسه کالا

24 شهریور 1401

گزارش تصویری

طلسم خصوصی‌سازی ۲ شرکت خودروساز شکسته شد

30 آذر 1401

گزارش ویدیویی

گزیده نشست خبری رئیس اتحادیه
تماشا کنید: سیداحمد حسینی:ما با بیان مشکلات به دنبال درمان هستیم

18 مهر 1401

سرانجام راه‌بندهای کوچه آذرطوس چه شد؟
تماشا کنید: چرا پیگیری کسبه به جایی نمی‌رسد؟

30 شهریور 1401

رویدادها و نمایشگاه‌ها

نگاهی به غرفه فرداموتورز در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو کرمان ۱۴۰۱

03 بهمن 1401

به بهانه یازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان؛ ام وی ام همچنان از چهره جدیدش می‌گوید

02 بهمن 1401

محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی در حاشیه نمایشگاه قطعات خودرو:
تولیدی‌های صنفی ساماندهی شده‌اند و تاکنون 303 میلیون کدرهگیری صادر شده است

محمدمهدی برادران در حاشیه مراسم افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران در گفتگو با «قطعات خودرو» گفت: برای اصلاح نظام بازار لوازم یدکی اقدامات بسیاری

مرصاد رنگرز 09 آبان 1401

آرشیو ماهنامه

قطعات خودرو شماره 27

09 شهریور 1401

ماشین آلات راهسازی و کشاورزی

معرفی ام وی ام X22

01 بهمن 1401

نظارت میدانی اعضای کمیسیون صنایع از صنایع تبریز/انتقاد از قاچاق تراکتور به کشورهای همسایه

22 آبان 1400
بستن