چو دانی ؛ توانی

امروز : سه‌شنبه 25 مرداد 1401

  • درباره ما
  • آرشیو ماهنامه
  • آگهی
منو
  • درباره ما
  • آرشیو ماهنامه
  • آگهی
  • صفحه نخست
  • اختصاصی قطعات خودرو
  • قطعات خودرو TV
  • بنگاه‌های قطعات خودرو
  • خودرو تجاری
منو
  • صفحه نخست
  • اختصاصی قطعات خودرو
  • قطعات خودرو TV
  • بنگاه‌های قطعات خودرو
  • خودرو تجاری

http://ghatatnews.ir/?p=81

خانه » شرکت آذین تنه تولید کننده قطعات سیستم تعلیق

  • علی محمد اخوان
  • 9 مهر 1399

آدرس کوتاه:

http://ghatatnews.ir/?p=81

هرگز نمیتوان هنر و صنعت را از یکدیگر جدا کرد همانطور که سخت کوشی و تجربه بخشی از هر دو و خلاقیت نیز موتور پیشران هنر و صنعت است. همین شباهت ها و ارتباط با لایه های عمیق شخصیت و جان آدمی است که هنرمند و صنعتگر را در یک افق قرار می دهد.

شرکت آذین تنه تولید کننده قطعات سیستم تعلیق

آذین تنه

روزگاری رضا هاشمی که به تازگی وارد دوره نوجوانی شده بود هنر قالبسازی و تراشکاری را فراگرفت.او شور و انرژی جوانی را در آموختن و ساختن به کار بست. در همان زمان به فعالیت خود ادامه داد اما از شغل و هنرش ثروت نخواست، گنج او محصولاتی است که با دانش، تجربه و همراهی همکاران و شرکایش ساخته می شود و مصرف کننده نهایی را راضی نگه می‌دارد. امروز عدد سن، او را در دوره میانسالی نشان می‌دهد، عزمش برغم همه سختیها ساخت ترمز هوشمند الکترونیکی (ABS,ESC) است. به امیدآن که روز به روز  تمامی جاده های کشور ایمن تر شده و جان هموطنان حفظ شود. 

همکاری آذین تنه با شرکت‌های AP Lockheed  انگلستان و  Bosch آلمان

زمانی بودکه شرکت ساپکو در گروه صنعتی ایران خودرو تاسیس شد. مدیران آن مجموعه براساس یک استراتژی ملی و با هدف داخلی سازی به دنبال تولیدکنندگان با انگیزه و توانمند ایرانی بودند. لذا یک واحد صنعتی درجاده لشکرگ که به فعالیت تولید سیستم ترمز خودروهای سنگین  مشغول و تعدادی صنعتگر با تجربه را درخود جای داده بود منتخب ساپکو شد تا بوستر پیکان را در تیراژ 10 هزار عدد بسازد. نام شرکت آذین تنه برگرفته از حرف اول نام های خانوادگی ترجمان، نکونظر و هاشمی ( تنه) و ترکیب آن با کلمه آذین می باشد . این سه صنعتگر، مدیر، استراتژیست و از همه مهمتر دوستان همراه بوده و هستند و هرکدام بخش مهمی از کاررا برعهده گرفتند.

شرکت تولیدی آذین تنه در سال 1371 با هدف تولید ترمز بادی خودروهای سنگین آغاز به کارکرد.دوسال بعد همزمان با تاسیس رسمی شرکت و با تولید بوستر ترمز پیکان جزو اولین تولیدکنندگان سیستم ترمز خودروهای سبک در ایران شد.در سال های بعد همکاری آذین تنه با شرکت‌های AP Lockheed  انگلستان و  Bosch آلمان ودریافت لیسانس تولید سیستم ترمز از این شرکت‌ها منجربه بهبود کیفیت ورضایت بیشتر مشتریانش شد.درسالهای اخیر آذین تنه توانسته با جذب فارغ التحصیلان و نخبگان جوان دانشگاه های بزرگ کشور و همچنین با بهره گیری از تجارب کارکنان باسابقه این صنعت، فرآیندهای تولیدی خود رابهبود داده وبه یکی از پیشتازان داخلی سازی قطعات خودرو تبدیل شود.

هم اکنون بسیاری از قطعاتی که سال های گذشته به کشوروارد میشد، توسط تیم مهندسی این شرکت توسعه داده شده و در داخل کشورتولید میشود.

مزیت اصلی آذین تنه : تشکیل زنجیره تامین

شرکت آذین تنه بیش از ۱۰۰  تامین کننده در ایران دارد وحدود 2000نفر دراین زنجیره فعالیت دارند.آذین تنه همواره درتلاش است با به کارگیری استانداردهای جهانی، کسب وکار مشتریان خود رابه عنوان شرکای تجاری خود، توسعه دهد.

هدف نهایی

شرکت آذین تنه ضمن اعتقاد به داخلی سازی و حذف واردات به عنوان یکی از تولید کنندگان قطعات اتومبیل درایران، تولید درکلاس جهانی است. برای رسیدن به این مقصود محصولات وبرندهای جدیدی درحال اضافه شدن به سبد محصولات تولیدی این شرکت هستند.

محصولات فعلی این شرکت انواع مجموعه های بوستر، کلیپر، بک پلیت و لوله ترمزاست. تجربه ی چندین ساله این شرکت مسیر پیشرفت را هموارکرده است، لذا در سال های اخیر،آذین تنه توجه بیشتری به افزایش سرعت ارائه خدمات و کیفیت محصولات خود داشته است. شرکت آذین تنه در حال حاضر توانایی تولید سیستم ترمز تمامی خودروهای تولیدی کشور را دارا است.

  • abs, esc, آذین تنه, ایران خودرو, ترمز, تولید کننگان, داخلی سازی, رضا هاشمی, ساپکو, سیستم تعلیق
قبلیقبلفیلتر، سامانه دفاعی خودرو
بعدینمایندگی اتحادیه لوازم یدکی تهران در سازمان ملی استانداردبعدی

اخبار زنجیره تامین، توزیع و خدمات خودرویی

حضور قطعه سازان ایرانی در نمایشگاه اتومبیلیتی روسیه
عبدالحسین آزاد 23 مرداد 1401
بومی سازی نقاط گلوگاهی خودرو
محسن فاطمی 22 مرداد 1401
اجرای گشت مشترک نظارت بر بازار لوازم یدکی
محمدامین الهی 22 مرداد 1401
تولید باتری خودرو از درخت!
سارا رستگار 20 مرداد 1401

تکنولوژی، خودروهای برقی و تجاری

گران‌ترین نسخه نیسان Z مدل ۲۰۲۳ چه قیمتی دارد؟
علی محمد اخوان 23 مرداد 1401
10 تا از بهترین کراس اوورهای چینی
محمدامین الهی 23 مرداد 1401
امید متقاضیان خودروهای تجاری به بازگشت اروپایی‌ها
عبدالعلی مجد 22 مرداد 1401
ِکشنده جدید ای‌اکتروس برقی مرسدس بنز، ترکیب جذابی از کامیون و تریلر
مجتبی علوی 22 مرداد 1401

تاریخ خودرو

تاریخ خودرو : شکوه لمانز با استیو مک کوئین

حسین توکلی 24 مرداد 1401

تاریخ خودرو : آغازی بر مجموعه فیلم های «سریع و خشن»

حسین توکلی 21 مرداد 1401

میل میلیا مسابقه ­ی استقامت اتومبیلرانی در جاده ­های آزاد

حسین توکلی 20 مرداد 1401

تاریخ خودرو : تام فچ سفر نیویورک را با یک پاکارد آغاز کرد

حسین توکلی 19 مرداد 1401

بانک خودرو

از 2023 در اروپا
فولکس‌واگن تایرون در نمایی تازه

حسام مهجور

سانگ‌یانگ متحول شده / نگاهی به سانگ‌یانگ تورس

حسام مهجور

اولین گام از تاثیر تحریم‌های روسیه / لادا نیوا به بازار روسیه برگشت؟

مرصاد رنگرز
آئودی Q6

بزرگ‌ترین اتومبیل آئودی در خیابان‌های چین / آئودی Q6 معرفی شد

حسام مهجور

آموزشی

4 روش طلایی برای افزایش شتاب خودرو

عبدالعلی مجد 23 مرداد 1401

راه های ساده جلوگیری از سرقت خودرو / ۱۵ نکته طلایی

علی محمد اخوان 23 مرداد 1401

گرم کن صندلی خودرو چگونه کار می کند؟

عبدالحسین آزاد 22 مرداد 1401

اگر به جای بنزین در باک خودرو گازوئیل بریزیم چه می شود؟

محسن فاطمی 21 مرداد 1401

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قطعات خودرو TV

تماشا کنید: فیلم آموزشی کلاس طرح شناسه کالا در اتحادیه

مرصاد رنگرز 24 مرداد 1401

سیداحمد حسینی: صدای ما شنیده نمی‌شود / اصناف در همه حوزه‌ها پیشتازند

مرصاد رنگرز 13 مرداد 1401

گزارش تصویری کمیسیون مالیاتی با هیات مدیره جدید

مرصاد رنگرز 08 مرداد 1401

گزارش تصویری از اهدا لوح یادبود به کمیسیون اقتصادی اتحادیه

مرصاد رنگرز 06 مرداد 1401

همراه با قطعات خودرو

چرا دولت به دنبال شهر فروشگاه لوازم یدکی است؟
آغاز گشت‌های ارشادی طرح شناسه کالا / اشتغال بخش اصناف نیاز دولت
21 مرداد 1401
دولت هوشیاری خود را حفظ کند
بیکاری حاصل شهر فروشگاه
20 مرداد 1401

اخبار صنعت خودرو

کاهش ناقص‌ها به زیر ۱۲هزار دستگاه
جایگزین‌های سمند و تیبا از نیمه دوم سال آینده وارد بازار می‌شوند
طراحی هفت پلتفرم جدید در خودروسازی
سرقت از خودروهای وارداتی در گمرک و بنادر!
۱۰ درصد سهم قرعه کشی خودرو به کام دارندگان خودروهای فرسوده
توقف ن­وسازی ناوگان تاکسیرانی
تاریخ خودرو : شکوه لمانز با استیو مک کوئین
رنو و سیتروئن برای بازگشت به بازار خودرو کشور باید ضررها را جبران کنند
توسعه در ایران‌خودرو را به برجام گره نزده‌ایم
دریافت استاندارد کشورهای حوزه خلیج فارس (GSO) برای دنا
تماشا کنید: فیلم آموزشی کلاس طرح شناسه کالا در اتحادیه
حضور ایران در نمایشگاه اتومبیلیتی روسیه با حضور ۴۰ قطعه ساز
آمارهای متناقض از کجا می‌آید؟
حجم قاچاق بازار لوازم یدکی
4 روش طلایی برای افزایش شتاب خودرو
ارزیابی سختگیرانه‌تر برای خودروهای تولیدی ۱۴۰۱

برترین‌های قطعات خودرو

معرفی شرکت سرکان فیلتر
بانوی کارآفرین در حوزه تولید تجهیزات تعمیرگاهی / سام صنعت پارس
حضور موفق شرکت دانش‌بنیان دیجی خودرو در اولین نمایشگاه «اتومکانیک سپاس»
مدیر بازاریابی بالین تک: محدودیت واردات خودرو انگیزه رقابت را در واحدهای قطعه‌سازی از بین می‌برد
مدیرعامل نوین پارت: هیچ‌کس از عدم ثبات قیمت ارز سود نمی‌برد
ابوالفضل کریمی مدیرعامل سانیار صنعت: به تولید کالای با کیفیت و به‌روز متعهدیم
خیز بلند سیل‌گسترسالاران برای کسب 25 درصد بازار اورینگ کشور
اصلش پلاس تکسه
خرید مطمئن لنت ترمز ژرمن تکس
فولاد آذین سهند

وب‌گردی

بستن