قطعات خودرو

شرکت آذین تنه تولید کننده قطعات سیستم تعلیق

آذین تنه
رضا هاشمی - رئیس هیئت مدیره آذین تنه

روزگاری رضا هاشمی که به تازگی وارد دوره نوجوانی شده بود هنر قالبسازی و تراشکاری را فراگرفت.او شور و انرژی جوانی را در آموختن و ساختن به کار بست. در همان زمان به فعالیت خود ادامه داد اما از شغل و هنرش ثروت نخواست، گنج او محصولاتی است که با دانش، تجربه و همراهی همکاران و شرکایش ساخته می شود و مصرف کننده نهایی را راضی نگه می‌دارد. امروز عدد سن، او را در دوره میانسالی نشان می‌دهد، عزمش برغم همه سختیها ساخت ترمز هوشمند الکترونیکی (ABS,ESC) است. به امیدآن که روز به روز  تمامی جاده های کشور ایمن تر شده و جان هموطنان حفظ شود. 

همکاری آذین تنه با شرکت‌های AP Lockheed  انگلستان و  Bosch آلمان

زمانی بودکه شرکت ساپکو در گروه صنعتی ایران خودرو تاسیس شد. مدیران آن مجموعه براساس یک استراتژی ملی و با هدف داخلی سازی به دنبال تولیدکنندگان با انگیزه و توانمند ایرانی بودند. لذا یک واحد صنعتی درجاده لشکرگ که به فعالیت تولید سیستم ترمز خودروهای سنگین  مشغول و تعدادی صنعتگر با تجربه را درخود جای داده بود منتخب ساپکو شد تا بوستر پیکان را در تیراژ 10 هزار عدد بسازد. نام شرکت آذین تنه برگرفته از حرف اول نام های خانوادگی ترجمان، نکونظر و هاشمی ( تنه) و ترکیب آن با کلمه آذین می باشد . این سه صنعتگر، مدیر، استراتژیست و از همه مهمتر دوستان همراه بوده و هستند و هرکدام بخش مهمی از کاررا برعهده گرفتند.

شرکت تولیدی آذین تنه در سال 1371 با هدف تولید ترمز بادی خودروهای سنگین آغاز به کارکرد.دوسال بعد همزمان با تاسیس رسمی شرکت و با تولید بوستر ترمز پیکان جزو اولین تولیدکنندگان سیستم ترمز خودروهای سبک در ایران شد.در سال های بعد همکاری آذین تنه با شرکت‌های AP Lockheed  انگلستان و  Bosch آلمان ودریافت لیسانس تولید سیستم ترمز از این شرکت‌ها منجربه بهبود کیفیت ورضایت بیشتر مشتریانش شد.درسالهای اخیر آذین تنه توانسته با جذب فارغ التحصیلان و نخبگان جوان دانشگاه های بزرگ کشور و همچنین با بهره گیری از تجارب کارکنان باسابقه این صنعت، فرآیندهای تولیدی خود رابهبود داده وبه یکی از پیشتازان داخلی سازی قطعات خودرو تبدیل شود.

هم اکنون بسیاری از قطعاتی که سال های گذشته به کشوروارد میشد، توسط تیم مهندسی این شرکت توسعه داده شده و در داخل کشورتولید میشود.

مزیت اصلی آذین تنه : تشکیل زنجیره تامین

شرکت آذین تنه بیش از ۱۰۰  تامین کننده در ایران دارد وحدود 2000نفر دراین زنجیره فعالیت دارند.آذین تنه همواره درتلاش است با به کارگیری استانداردهای جهانی، کسب وکار مشتریان خود رابه عنوان شرکای تجاری خود، توسعه دهد.

هدف نهایی

شرکت آذین تنه ضمن اعتقاد به داخلی سازی و حذف واردات به عنوان یکی از تولید کنندگان قطعات اتومبیل درایران، تولید درکلاس جهانی است. برای رسیدن به این مقصود محصولات وبرندهای جدیدی درحال اضافه شدن به سبد محصولات تولیدی این شرکت هستند.

محصولات فعلی این شرکت انواع مجموعه های بوستر، کلیپر، بک پلیت و لوله ترمزاست. تجربه ی چندین ساله این شرکت مسیر پیشرفت را هموارکرده است، لذا در سال های اخیر،آذین تنه توجه بیشتری به افزایش سرعت ارائه خدمات و کیفیت محصولات خود داشته است. شرکت آذین تنه در حال حاضر توانایی تولید سیستم ترمز تمامی خودروهای تولیدی کشور را دارا است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *