قطعات خودرو

شرکت جهان پارت آریا

تاریخچه

گروه تولیدی بازرگانی جهان پارت آریا در سال 1383 در قالب شرکت سهامی خاص تأسیس گردیده و با موضوع خرید و فروش، توزیع، صادرات و واردات قطعات و لوازم یدکی انواع خودرو و خدمات پس از فروش آنها فعالیت خود را در بازار لوازم یدکی آغاز نموده است. این شرکت در راستای رعایت اصول فضای استاندارد بازرگانی در سال 1383 برند JPA  را ثبت نموده و به لطف پروردگار و دقت و همت بالای شرکت جهان پارت آریا، برند JPA همواره مورد اطمینان بخش مصرف کنندگان قطعات یدکی خودروهای تولید داخل بوده است. این مهم با پایبندی به دو اصل کیفیت بالای محصولات و مشتری مداری محقق شده است. در سال 1388 شرکت جهان پارت با نگاهی هوشمندانه اقدام به تخصیص بخش عمده ای از سبد کالای جهان پارت به محصولاتی با برند JPA   نمود که این محصولات دارای بالاترین سطح کیفیت است. برند متمایز و دست نیافتنی  JPA  در عرصه بازار لوازم یدکی موجب پیشی گرفتن شرکت جهان پارت از سایر رقبا شده که این امر برگ زرین دیگری به افتخارات این شرکت افزوده است.
به منظور ارائه محصولات با کیفیت هرچه بالاتر شرکت جهان پارت وارد عرصه تولید شده و اقدام به راه اندازی  چندین واحد تولیدی تمام اتوماتیک، پیشرفته و بروز نموده است. در سال 1390 شرکت جهان پارت گام را فراتر از محدوده جغرافیایی ایران اسلامی نهاده است و با تأسیس دفاتر بین المللی در خارج از کشور، صادرات به کشورهای عراق و سوریه را آغاز و خود را به عنوان یکی از برندهای قابل اعتماد معرفی نموده است. عملکرد بازرگانی شرکت جهان پارت به علت تهیه و توزیع قطعات یدکی با کیفیت بالا هرساله رو به گسترش بوده و در نهایت طی 13 سال با تأمین سبد کالای بیش از 1000 قلم قطعه اصلی و کلیدی با استانداردهای ISO 9001 و ISO/TS 16949 منجر به ایجاد شبکه گسترده توزیع بالغ بر 200 نماینده فعال در سراسر ایران اسلامی شده است.
 مأموریت
تبدیل بازار تجاری قطعات یدکی داخلی به بالاترین سطح تجارت و در نهایت ورود به گستره بازارهای استاندارد و رقابتی جهانی
چشم انداز
کسب حداقل 10 درصد بازار یدکی ایران و رتبه اول شاخص رضایت مشتریان تا سال 1400
ارزش های سازمانی
توسعه سرمایه های انسانی دانش محور با بهره گیری از نیروهای مجرب، متخصص و کارآزموده
تفکر جهانی به واسطه همکاری با تولید کنندگان معتبر بازارهای بین المللی
اعتلای اصل مشتری مداری با ایجاد رابطه برنده – برنده با مشتریان که بهترین شرکای تجاری هستند
خطی مشی کیفیت
ارائه ضمانت معتبر با تأمین انحصاری محصولات از محل تأمین کنندگان اصلی خودروسازی OEM
افزایش رضایت مشتریان، با کیفیت و سرعت در تمامی فعالیت های خدمات پس از فروش
بازرسی و تایید کیفیت قطعات در آزمایشگاه های بین المللی توسط دفتر شانگهای چین
دارای گواهینامه استاندارد ISO 9001 و ISO/TS 16949
از دیدگاه جهان پارت « آنچه که بیش از کسب گواهینامه اهمیت دارد، کیفیت و نهادینه کردن فرهنگ کیفیت نگهداری، پویایی و توسعه سیستم مدیریت کیفیت می باشد.»

اطلاعات تماس:

تهران- فلکه دوم صادقیه- بزرگراه اشرفی اصفهانی- ابتدای بزرگراه جلال آل احمد- پلاک 196- واحد 7

خط ویژه: 49182  (سی خط)

دورنما: 44380561
کد پستی:  1461636376

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *