اخباربرترین ها

شرکت سبلان پارت ایرانیان ( الدورا )

درباره الدورا

در سال 1387 گروهی پنج نفره از صاحبان کسب و کار لوازم یدکی خودرو ایران با داشتن ده ها سال سابقه فعالیت در این صنف، فعالیت جدیدی را رقم زدند که با برند الدورا (ELDORA) شروع شد. برند الدورا (ELDORA) در سال 1384 در ایران ثبت شده بود که در سال 1391 علامت (الدورا ندای اطمینان) نیز به عنوان شعار و نحوه عملکرد این گروه ثبت گردید. و در سال 2010 میلادی برند (ELDORA) در سازمان جهانی مالکیت معنوی

WIPO = WORLD INTELECTUAL PROPERTY ORGANIZATION

 تحت سیستم موافقت نامه و پروتکل مادرید ثبت گردیده است. الدورا (ELDORA) ابتکاری است که پیشنهاد دهنده اولیه این نام را از کلمه الدورادو (ELDORADO) اخذ کرده است و الدورادو (ELDORADO) در زبان اسپانیایی به معنی “شخص طلایی” است که بعدها در زبان انگلیسی به “سرزمین افسانه ای طلایی” اطلاق می شده است. در ضمن الدورا نام یک منطقه کوهستانی در قاره اروپا است.

 الدورا (ELDORA) فعالیت را از تهران شروع و به تدریج حوزه ی جفرافیایی فعالیت خود را گسترش داد و اکنون در سال 1395 یکی از برندهای پایدار و پیشتاز در حوزه لوازم یدکی خودرو است.

  چشم انداز الدورا :

 تبدیل شدن به یکی از بازیگران اصلی بازار قطعات یدکی خودرو در کشور با کسب حدود 3% سهم بازار قطعات و 7% قوای محرکه تا سال 1400.

ماموریت الدورا :

ایفای نقش کلیدی در تامین قطعات یدکی مورد نیاز انواع خودروهای تولید داخل کشور با محوریت قوای محرکه با همکاری تامین کنندگان معتبر داخلی و بین المللی .

ارزشهای الدورا :

ـ موفقیت ما بر مبنای رضایت مستمر زنجیره ارزش آفرینی (مصرف کنندگان نهایی، مشتریان، کارکنان، تامین کنندگان و سهامداران) در راستای چشم انداز الدورا  برای تبدیل شدن به شرکتی با برندهای برتر در بازارهای هدف می باشد.

ـ ما به تغییر و نوآوری با ایجاد سازمان یاد گیرنده و سازمان تند آموز اهمیت ویژه می دهیم.

ـ ما به وجوه تمایزمان وفادار خواهیم ماند.

ـ ما اعتقاد داریم کیفیت مستمر در محصولات و خدمات جزء نیازهای پایه مشتریانمان می باشد.

ـ ما اهمیت مشتریان برون و درون سازمانی را درک کرده و در تمام برنامه ها و اقداماتمان رعایت خواهیم کرد. 

 اهداف استرا تژیک الدورا :

– ارتقای سبد کسب و کار متنوع.

– لزوم توسعه همکاری ها با تامین کنندگان اروپایی و داخلی معتبر .

– دستیابی به شبکه توزیع گسترده جهت نفوذ در بازار .

– وسیع کردن سبد قطعات .

– رقابت پذیری بالا از طریق اتحاد با رقبا ، برند سازی و …

– ارتقای سطح تعالی با توسعه زیرساختهای مدیریتی  و ساختاری .

اطلاعات تماس :

نشانی:  تهران , بزرگراه شهید نواب صفوی , خیابان آذربایجان ,(ضلع شرقی) روبروی برج گردون , بن بست علوی پلاک 5

ایمیل  :  [email protected]

تلفن : 52843-021

فکس : 66578755-021

HIC HIC

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آتا تجارت
دکمه بازگشت به بالا