قطعات خودرو

با کمپر ون برقی مرسدس بنز آشنا شوید + تصاویر

کمپر ون مرسدس EQV

« قطعات خودرو » – نسخه الکتریکی ون مسافری بزرگ مرسدس بنز کلاسV با نام EQV بیش از دو سال است که در حال تولید است. ظاهرا تولید نسخه کمپر بر اساس EQV برنامه‌ریزی نشده بود اما تقاضای زیاد برای تجهیزات مسافرتی در اروپا باعث شد تا مرسدس بنز نسخه مشابهی با ظاهر EQV برای مسافرت ارائه کند.

کمپر ون مرسدس EQV
کمپر ون مرسدس EQV

جالب اینجاست که ساخت این ون کمپر توسط خود شرکت مرسدس بنز تولید نمی‌شود و تولید این ون مسافرتی را شرکت سوئیسی Sortimo Walter Rüegg  برعهده خواهد داشت. در واقع، بازسازی ون به یک کمپر مسافرتی شامل نصب یخچال، سینک و کابینت جداگانه است.

تغییر اصلی این نسخه کمپر نصب به EQV قسمت سقف آن است که برای افزایش فضا به صورت بازشونده طراحی شده و به طور چشمگیری برای راحتی سرنشینان آرامش دهنده است؛ همچنین با تبدیل صندلی‌ها تخت دو نفره‌ای تعبیه شده که برای خواب استفاده می‌شود. همچنین برای کارایی بیشتر این کمپر، مشتریان می‌توانند با سفارش دو پنل خورشیدی با توان 400 وات روی سقف EQV را به استقلال بیشتر برسانند.

کمپر ون مرسدس EQV

این کمپر ون مرسدس بنز با دو پیشرانه تولید شده است، پیشرانه الکتریکی 60 کیلوواتی که پیمایش 236 کیلومتری را فراهم کرده و نسخه 90 کیولواتی که پیمایش 363 کیلومتری را فراهم می‌کند. همچنین باتری‌های این ون در 45 دقیقه به 80 درصد از شارژ می‌رسد.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است