قطعات خودرو

قطعات بدنه پژو ۲۰۶ در بازار چه قیمتی دارد؟

قیمت قطعات 206 در بازار

شیوع بیماری کرونا، افزایش قیمت قطعات و کاهش تردد سبب شده تا هزینه نگهداری خودروها نسبت به گذشته کمتر شود. اما این مساله در زمان بروز حادثه یا تصادف کاملا عکس است. بروز تصادف برای هر خودروی در شرایط فعلی، هزینه هنگفت تهیه قطعات بدنه را به مالکان تحمیل می‌کند. البته این مساله بدون احتساب هزینه‌های صافکاری است. در زمان بروز تصادف، مساله مهمی که به عنوان چالش تلقی می‌شود، قیمت و تامین قطعات است. قطعاتی که در بازار انواع مختلفی از کیفیت و قیمت آن دیده می‌شود. در این گزارش به بررسی قطعات بدنه خودرو پژو ۲۰۶ خواهیم پرداخت که در صورت تصادف چه مشکلات ایجاد خواهد کرد.

جلو خودرو

معمولا تصادفات در سه بخش از خودرو رخ می‌دهد که متداول‌ترین نوع آن تصادف از جلو است. اگر مالک خودرو پژو ۲۰۶ از ناحیه جلو خودرو دچار تصادف شود، باید قطعات کاپوت، گلیگرها، سپر، چراغ، رادیاتور و فن را تعویض کند. کاپوت این خودرو قیمتی در حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، گلیگرهای جلو بها یک میلیون تومان، سپر جلو یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، چراغ جلو هر عدد ۴۵۰ هزار تومان، رادیاتور آب تیپ دو ۳۸۰ و تیپ ۵ حدود ۵۸۰ هزار تومان، رادیاتور کولر ۶۰۰ هزار تومان ومجموعه فن ۶۰۰ هزار تومان خریداری کند.

قطعات بدنه پژو ۲۰۶ در بازار چه قیمتی دارد؟

تصادف از عقب

دومین حالت متداول تصادف، برخورد از عقب خودرو است، در این حالت معمولا در صندق، چراغ‌ها، سپر و گلیگرها دچار آسیب می‌شوند. در خانواده پژو ۲۰۶ در صورت بروز این حادثه مالک خودرو باید صندوق مدل هاچ بک را یک میلیون تومان، مدل صندوق دار را ۸۰۰ هزار تومان، گلگیر عقب ۲ و میلیون ۴۰۰ هزار تومان، سپر عقب ۳۵۰ هزار تومان و چراغ عقب را هر عدد ۱۸۰ هزار تومان خریدار کند.

تصادف جانبی

تصادف از کنار خودرو یکی از حالت‌های غیرمعمول در برخورد محسوب می‌شود، عمدتا در صورت بروز حادثه آینه‌ها، درها یا رکاب آسیب می‌بیند. در زمان تصادف اگر در عقب خودرو آسیب ببیند راننده باید یک میلیون تومان، در جلو معیوب شود، ۹۰۰ هزار تومان، رکاب ۳۰۰ هزار تومان و آینه‌ها را ۴۰۰ هزار تومان خریداری کند.

منبع

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است