قطعات خودرو

معرفی شرکت سرکان فیلتر

تاریخچه گروه صنعتی سرکان

گروه صنعتی سرکان متشکل از شرکت‌های پیشتاز در زمینه تولید قطعات و خدمات خودرو است که درسال ۱۳۹۹ با اتکا به بخش خصوصی و با بهره مندی از روحیه کارآفرینی، توسط “محمد چراغی” با هدف ایجاد و ارتقا فرهنگی نوین در حوزه قطعات جانبی خودرو تاسیس شده است.

ما به عنوان گروه صنعتی سرکان، در تلاشیم که با پشتوانه بر قدمت و اصالت خود و همچنین الهام گرفتن از اندیشه‌های والای بنیانگذار گروه صنعتی سرکان، مرحوم هوشنگ چراغی، سیستمی را خلق کنیم که پایبند بر کیفیت باشد تا خود را به عنوان بازیگری اصلی در صنعت قطعات خودرو در جهان مطرح نماییم.

 

طراحی و تولید

گروه صنعتی سرکان طراحی و تولیدکننده انواع فیلتر و سیالات(اعم از روغن، پاک کننده‌ها و…) حوزه خودرویی در ایران است و به عنوان یکی از مطرح‌ترین برندهای شناخته شده در بازار ایران فعالیت می‌کند.

صادرات به بازارهای جهانی

در حال حاضر گروه صنعتی سرکان با بهره‌مندی از نیروهای کارآزموده و متخصصان با تجربه خود و استفاده از دانش فنی و ماشین آلات به روز و دریافت استانداردها در حال گسترش سهم در بازارهای منطقه خاورمیانه و جهانی است.

گستره و تعداد تولید

فیلتر ماشین الات راه سازی و معدن
فیلتر سرکان انواع فیلتر روغن ، هیدرولیک ، هوا ، سوخت و کابین برای انواع ماشین الات راهسازی ، معدن ، صنعتی نظیر : لودر ، بولدوزر ، گریدر ، لیفتراک ، غلتک و .. نیز تولید می کند با کیفیت و مشخصات جهانی .

فیلتر های صنعتی
فیلترهای نیروگاه ها ، صنایع پتروشیمی ، سیستم های رنگ الکترو استاتیک و… از مواردی هستند که فیلتر در آنها نقش مهم دارد . این فلیتر ها نیز بسته به سفارش تولید می شوند .

فیلتر کمپرسور و ماشین آلات تولید صنعتی
کمپرسورها درتولیدات صنعتی کاربرد وسیعی دارند و دارای انواع فیلتر اند. فیلتر سرکان بخشی از این این گونه فلیترها را تولید می کند .

 

خدمات

گروه جهت خلق سیستم منظم و مشخص برای خدمت رسانی به انواع خودروهای سواری و کار فعال است و دارای بخش‌های خدماتی مختلف با رعایت استانداردها برای ارتباط مستقیم با مصرف کننده نهایی و ارائه خدمات خودرویی است.

تحقیق و توسعه : گروه صنعتی سرکان با هدف پیشرفت و کشف دانش جدید درباره محصولات، فرآیندها و بکارگیری دانش برای ایجاد خدمات جدید و توسعه یافته در سطح کیفی بین المللی جهت پوشش نیازهای بازار مشغول به تحقیق است.

فروش

این مجموعه با اتکا به نیم قرن سابقه فعالیت در صنعت فیلترسازی ایران و نیز با توجه به استقبال بازار صنعت قطعات خودرو از محصولات سهم گسترده‌ای در بازار فروش در داخل ایران دارد.

شفافیت در کار

ایجاد یک ارتباط شفاف با مشتریان برای گروه صنعتی سرکان یک اولویت است و در تلاش است تا مشتریان مطابق استاندارد‌ها و با سهولت بیشتر بتوانند نیازهای خود را رفع و از تمامی خدمات به بهترین شکل استفاده نمایند.

چشم اندازها و ماموریت

گروه صنعتی سرکان، مجموعه‌ای در تراز جهانی در تلاش است که با پشتوانه بر اصالت خود، سیستمی را خلق کند که پایبند بر کیفیت باشد تا خود را به عنوان بازیگری اصلی در صنعت قطعات خودرو در منطقه و جهان مطرح نماید.

این مجموعه، با توجه به توانایی در تولید و فروش انرژی و سرمایه گذاری در صنایع مرتبط قصد دارد در راستای رشد و تعالی صنعت خودرو سازی بین الملل، گامی موثر بردارد و به عنوان یک FMCG (کالاهای تند مصرف) خود را در بازارهای جهانی معرفی نماید.

 

چشم انداز آینده

شرکت تولیدی و صنعتی فیلتر سرکان محورهای زیر را برای دستیابی در افق بلند مدت سرلوحه خود قرار می دهد.
سیستم یكپارچه توزیع الكترونیكی-اینترنتی را ارتقا دهد تا عاملیت فروش رسمی سریعتر با مدیران تماس گرفته و محصول مورد نیاز در كوتاهترین زمان ممكن به مشتری برسد .

تولید فیلتر با استفاده از فناوری های مدرن

تولید فیلتر با استفاده از فناوری های مدرن نظیر نانو را افزایش دهد و این فناوری را در حوزه فیلتر های صنعتی نظیر نیروگاه و صنایع سیمان گسترش دهد .

شرکت فیلتر سرکان

شرکت تولیدی و صنعتی فیلتر سرکان در سال ۱۳۵۵ خورشیدی توسط مرحوم حاج هوشنگ چراغی در شهر سرکان تاسیس شد. سرکان، شهری از استان همدان است که در دامنه ی جنوبی الوند واقع است.

نام شرکت فیلتر سرکان نیز برگرفته از نام همین شهر است – سرکان – زادگاه بنیان گذاران شرکت.

در گام نخست، بهره برداری را با ساخت فیلتر هوا برای خودروهای سواری برداشت، سپس حرکت به سمت تولید فیلترهای متنوع‌تر آغاز شد و با توجه به افزایش تقاضا و استقبال دور از انتظار در بازارهای داخلی و خارجی، این شرکت تاکنون طی چند مرحله در سال های اخیر اقدام به توسعه و بازسازی تاسیسات زیربنایی و تولیدی خود نموده است. به طور مثال در سال 1367 تولید فیلترهای خودروهای سنگین آغاز شد و در سال‌های 1376 و 1378 در زمینه‌های کشاورزی و پزشکی نیز محصولات خود را به بازار هدف ارائه کرد.

 

در سال 1376 مهندس محمد چراغی به شرکت فیلتر سرکان پیوست و این شرکت با تلاش‌های وی، کار تولید را توسعه داد و مهندسین و متخصصین این حوزه زیر نظر ایشان، کار پژوهش و تحقیقات را گسترش دادند. در ده سال اخیر نیز به دلیل جهش تولید، شرکت چند سایت مجزا در استان تهران تاسیس کرده و عملا شرکت فیلتر سرکان به گروهی متشکل از چند شرکت بزرگ تبدیل شد. در سال 1392 این شرکت گامی مهم برداشت و برای حفظ منابع محیط زیست و انجام مسئولیت اجتماعی خود، به طراحی و تولید فیلترهای اکویی پرداخت. در حال حاضر فیلتر سرکان دارای چهار سایت در استان تهران و یک سایت تولیدی در استان همدان است و با استفاده از به روزترین تجهیزات و تکنولوژی‌های صنعت فیلتر سازی و با تکیه بر سرمایه انسانی متخصص در این حوزه کاری به ساخت انواع فیلترها در زمینه‌های حمل و نقل، صنعتی و… می‌پردازد.

 

فیلتر سرکان

تولیدات

شرکت تولیدی و صنعتی فیلتر سرکان در حوزه ساخت، طراحی و تولید انواع فیلترهای هوا، سوخت (گازوئیل و بنزین) ، روغن و هیدرولیک برای انواع خودروها(سبک، سنگین، نیمه سنگین) و ماشین آلات راه و ساختمان، معدن و کشاورزی و نیز فیلترهای صنعتی فعالیت میکند.

محصولات

انواع فیلتر: فیلتر روغن،فیلتر سوخت،فیلتر کابین،فیلتر هوا

 

اطلاعات تماس

دفتر مرکزی
شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان بهارستان، نبش گلبرگ سوم غربی، طبقه چهارم، پلاک ۱۹
(۰۲۱) ۵۴۶۲۷۰۰۰
(۰۲۱) ۵۴۶۲۷۴۷۴
info@serkanfilter.com
کارخانه
همدان، شهرستان تویسرکان، کیلومتر ۷ جاده کرمانشاه، شرکت تولیدی و صنعتی فیلتر سرکان
(۰۸۱) ۳۴۷۳۱۱۱۶ – ۱۸

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است