قطعات خودرو

اتحاد سه بخش خصوصی تولید، توزیع و خدمات در راستای اهداف مشترک

به گزارش قطعات خودرو، منصوری، عضو انجمن سازندگان قطعات خودرو در جلسه هم اندیشی اعضای هیات مدیره این انجمن و اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات تهران گفت: برای آنکه حرف‌ها و خواسته‌هایمان را با قدرتی بیشتر مطرح کنیم باید با یکدیگر متحد باشیم. کنسرسیوم بخش خصوصی باید در راستای تحقق اهداف مشترکمان تاسیس شود.

 

منصوری اذعان داشت: کنسرسیوم متشکل از سه یخش خصوصی تولید، توزیع و خدمات با هدف اتحاد بخش خصوصی تشکیل می‌شود. ما با اتحاد و تشکیل این کنسرسیوم می‌توانیم حرف‌ها و خواسته‌هایمان را به گوش دولتمردان رسانیم. خواسته‌ی ما مشترک است اما هنگامی که به طور جداگانه مطرح می‌شود، توجهی به آن نشده و از نظراتمان استفاده نمی‌شود.

 

این فعال قطعه‌ساز تصریح کرد: به طور استاندارد تمامی گروه‌های فروشنده، خریدار و سایر سازمان‌ها جزء ذی نفع‌های کنسرسیوم محسوب می‌گردند اما ما قصد داریم کنسرسیومی در بخش خصوصی تشکیل دهیم. ممکن است در این کنسرسیوم بخشی از گروه قطعه‌سازان عضو باشند اما سایر سازندگان قطعات نیز باید از منافع و دستورالعمل‌ها پیروی کنند چرا که منافع به طور جمعی تدوین می‌شود.

 

منصوری، نماینده گروه صنعتی عظام بیان داشت: برای انکه منافع تولید کننده و فروشنده، تامین گردد، باید به خریدار و مصرف کننده توجه شود بنابراین یکی از مسائل مهمی که کنسرسیوم باید به ان توجه کند بحث منفعت خریدار است.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است