قطعات خودرو

هوپیوم خودروی هیدروژنی با قدرت پیمایش 1000 کیلومتر معرفی کرد

هوپیوم (Hopium) خودروساز جدید فرانسوی اولین اتومبیل خود که با سوخت هیدروژنی کار کرده و با یک با استفاده 1000 کیلومتر پیمایش را فراهم می‌آورد و در 3 دقیقه به طور کامل سوخت‌گیری می‌کند. Hopium Machina به طور رسمی در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی شده و قیمت آن 120 هزار یورو است که پیش سفارش آن برای عرضه در سال 2025 در این نمایشگاه انجام می‌شود.

 

 

Hopium Machina توسط فیلکس گدار طراح پورشه، تسلا و لوسیدکار طراحی شده و چشم اندازی جسورانه برای آینده روابط میان انسان و خودرو است. این خودروی جدید مفهوم سرزندگی اسپرت و زیبایی را ارائه کرده و اتومبیلی در کلاس کوپه است. جلوپنجره متراکم و نقطه‌ای Hopium Machina و همچنین سبک طراحی چراغ‌های LED خودرو نماد آبشار را تداعی می‌کند و در نوع خود بی‌نظیر است.

 

 

خطوط کناری بدنه صاف و جمع و جور است و با انحنایی که از جلو تا عقب امتداد یافته و با قسمت عقب هارمونی لازم را برقرار کرده است. جالب آنکه چراغ‌های عقب به نوعی تکرار چراغ‌های جلو بوده که بسیار خودرو را خاص کرده است. فضای داخلی Hopium Machina از چهار صندلی بهره برده و از به سبک ساده‌ای که خودروهای برقی امروزی استفاده می‌کنند طراحی شده است. نمایشگر دیجیتالی طویل و باریک در سراسر کنسول مرکزی استفاده شده و همه ابزارهای اطلاعات و سرگرمی و همچنین ابزار در آن جای داده شده است.

 

 

از نظر پیشرانه و قدرت Hopium Machina می‌توان به پیشرانه 368 کیلوواتی شتاب پنج ثانیه‌ای آن اشاره کرد و همانطور که گفته شد قابلیت پیمایش 1000 کیلومتر در هر بار سوخت‌گیری را فراهم می‌کند.

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *