قطعات خودرو

اسکای ول ET5 ، اولین خودروی برقی بازار ایران معرفی شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از گجت نیوز، اسکای ول ET5 ، اولین خودروی برقی بازار ایران توسط شرکت نبکا معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Skywell ET5 آشنا می‌شویم.

 

شرکت نبکا – Nebka که توسط گروه مپنا و صنایع خودروسازی کرمان تاسیس شده به‌شکل رسمی نخستین خودروی برقی ایران را معرفی کرد. اسکای ول ET5 قرار است طی همکاری گروه مپنا و صنایع خودروسازی کرمان به‌شکل مونتاژی در سال 1402 به بازار ایران عرضه شود. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی اسکای ول ET5

اسکای ول ET5

اسکای ول ET5 یک خودرو شاسی بلند چینی تمام برقی محسوب می‌شود که مدتی قبل مدل‌های اولیه آن وارد ایران شدند تا تست‌های فنی را پشت‌سر بگذارنند. محصولات برند چینی اسکای ول در بازارهای آمریکای جنوبی، اروپا و خاورمیانه عرضه می‌شوند و تا به امروز توانستند سهم قابل توجهی از این بازارها را به خود اختصاص دهند.

اسکای ول ET5

Skywell ET5 در مدل با قدرت 203 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن‌متر به بازار ایران راه پیدا می‌کند. این خودرو با هر بار شارژ کامل می‌تواند مسافت حدود 520 کیلومتر را بپیماید. باتری‌های این خودرو نیز ظرف مدت 30 دقیقه از 30 تا 80 درصد شارژ خواهند شد. یک گیربکس اتوماتیک نیز وظیفه انقال قدرت به چر‌خ‌ها را بر عهده دارد. اسکای ول ET5 در قالب یک شاسی بلند 5 نفره با وزن 1.9 تنی خود می‌تواند در کمتر از 9 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

امکانات

اسکای ول ET5

به‌نظر می‌رسد نبکا به‌دنبال عرضه نسخه فول آپشن Skywell ET5 است. این خودرو در نسخه فول خود از امکاناتی چون رادار نقطه کور، رادار خط‌خوان، رانندگی خودکار بین خطوط، جلوآمپر دیجیتال، تنظیم حالت رانندگی، تهویه اتوماتیک با پاک‌سازی هوای کابین، فرمان کمکی برقی، نمایشگر 12.8 اینچی، صندلی‌های برقی جلو با گرم‌کن و سردکن، فناوری LED چراغ‌ها، نور بالای اتوماتیک، ترمز اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی و 6 کیسه هوای 10 نقطه‌ای بهره می‌برد.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است