قطعات خودرو

اولین تصاویر رسمی از نسل جدید کراس‌اوور بزرگ هوندا پایلوت

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، هوندا در حال آماده شدن برای معرفی نسل جدید کراس‌اوور بزرگ پایلوت است و حالا اولین تیزرهای کاملاً واضح آن را منتشر کرده است. تیزرهایی که هوندا منتشر کرده متعلق به نسخهٔ جدیدی بنام تریل‌اسپرت است که قرار است به خانوادهٔ نسل جدید پایلوت اضافه شود.

 

این نسخه‌ای آفرودی و سرسخت خواهد بود که از مجموعه‌ای تغییرات و ویژگی‌ها برای توانمندتر شدن در آفرود بهره می‌برد. ازجملهٔ این ویژگی‌ها می‌توان به صفحات محافظ فولادی، لاستیک‌های آل‌ترین، تنظیم آفرودی تعلیق و افزایش توانایی‌های سامانهٔ چهارچرخ محرک اشاره کرد.

 

 

تیزرهای هوندا نمای جلو و عقب خودرو را نشان می‌دهند که در آن‌ها می‌توان نشان تریل‌اسپرت را روی جلوپنجره و درب صندوق دید. این نشانی مشکی‌رنگ با رشته‌کوه نارنجی است که یادآوری می‌کند پایلوت تریل‌اسپرت در مسیرهای چالش‌برانگیزی در سراسر ایالات‌متحده آزمایش شده است؛ اما علاوه بر این نشان، به نظر می‌رسد هوندا تمام تزئینات بیرونی پایلوت مثل جلوپنجره، تریم ورودی‌های هوای عمودی طرفین سپر و تریم بین چراغ‌های عقب را مشکی کرده است.

 

اسپویلر عقب و ریل‌های روی سقف نیز از دیگر قطعات مشکی‌رنگ این ماشین هستند. بااین‌حال، در پایین سپرهای جلو و عقب صفحات محافظ به رنگ نقره‌ای دیده می‌شوند.

 

 

با توجه به این تیزرها، به نظر می‌رسد فرم کلی نسل جدید پایلوت جعبه‌ای‌تر و آفرودی‌تر از نسل قبلی شده باشد تا بتواند بهتر با رقبای بسیار محبوب و قدرتمندی مثل تویوتا هایلندر، فورد اکسپلورر، نیسان پث‌فایندر و هیوندای پالیسید رقابت کند.

 

انتظار می‌رود نسل جدید کراس‌اوور فول سایز هوندا روی پلت‌فرم آکورا MDX ساخته شود که باید مستحکم‌تر از نسل قبلی باشد و از سیستم تعلیق دو جناقی استفاده کند. هنوز تاریخ دقیق رونمایی پایلوت جدید مشخص نیست ولی هوندا اعلام کرده است که این کار در پاییز پیش رو صورت خواهد گرفت.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است