قطعات خودرو

حضور شرکت ایلیاموتور با شاسی بلند دایون Y5 در نمایشگاه دستاوردهای صنعت خودرو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، شرکت ایلیاموتور همراه با محصول خود یعنی دایون Y5 در نمایشگاه دستاوردهای خودرو کشور حاضر شده تا پیشرفت حاصل شده را در زمینه تولید خودرو SUV شاسی مستقل دایون Y به نمایش بگذارد.

 

شاسی بلند ایلیاموتور دایون Y5، محصول مونتاژی جدید صنایع خودروسازی ایلیا (زیرمجموعه‌ کیان موتور)، نسخه SUV وانت دایون V5 است که این وانت از سوی مکس موتور (زیرمجموعه گروه خودروسازی ماموت) با نام کلوت به تولید می‌رسد.

 

 

این محصول با هدف تامین نمودن بازار شاسی بلندهای آفرودی در کشور ارائه شده و در کنار قوای فنی مناسب از قابلیت آفرود خوبی نیز برخوردار است. دایون Y5 از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه با حجم موتور1997 سی سی و توربوشارژ بهره می‌برد که حداکثر قدرت202 اسب بخار در 5600 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور280 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه تولید می‌کند. جعبه دنده 6 سرعته خودکار وظیفه انتقال نیرو را به دو دیفرانسیل برعهده دارد.

 

 

 

 

تجربه سواری دایون Y5 حس واقعی شاسی بلند سواری و تسلط سرنشینان به جاده را القا می‌کند. استفاده از رینگ 17 اینچی و تایرهای بزرگ نیز به این موضوع کمک کرده است.

 

البته Y5 یک شاسی بلند با ساختار اتاق مستقل از شاسی است و این موضوع بدان معناست که شاسی مستقل خودرو از نوع نردبانی با 10 ستون مستقل افقی است که اتاق و سیستم انتقال نیرو بر روی آن نصب می‌شود. این سبک طراحی تا حدود زیادی وزن قابل توجه حدود 1.9 تنی این خودرو را توجیح می‌کند.

 

 

شرکت ایلیا موتور با ارائه دایون Y5 تلاش خود را برای پوشش نیازهای علاقمندان به خودروهای آفرودی و شاسی مستقل نموده است.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است