قطعات خودرو

برگزاری رویداد فناورانه صنعت خودرو در مهر

به گزارش قطعات خودرو به نقل از دنیای اقتصاد، این خودروها با به‌کارگیری سیستم‌های کمک‌راننده (ADAS) و اتصال‌پذیری، ضمن افزایش ایمنی می‌تواند در جلوگیری از تصادفات و کاهش تلفات نقش بسزایی داشته باشد. به همین دلیل توسعه پلتفرم‌ها و زیرساخت‌های خودروی برقی اولویتی است که گروه توسعه فناوری‌های نوین خودرویی ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌و‌نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در همکاری با مرکز تحقیقات و نوآوری خودروسازان دنبال می‌کنند.

در همین راستا دومین رویداد فناورانه خودروهای آینده برای رفع نیازهای فناورانه در زمینه «خودروهای برقی، هیبریدی و متصل» و «زیرساخت‌ها و تجهیزات آزمون خودروها» برنامه‌ریزی شده و شرکت‌های دانش‌بنیان توانمندی‌های دانشی و تخصصی خود را برای رفع آنها عرضه می‌کنند.

 

در این رویداد در خصوص موضوعاتی مانند «طراحی و ساخت خودروهای برقی و هیبریدی ارزان‌قیمت»، «طراحی و ساخت قطعات و ماژول‌های خوردوهای برقی و هیبریدی»، «طراحی و ساخت سیستم‌های پیشرفته کمک‌راننده»، «توسعه فناوری‌های خودروهای متصل و اجزا» و «زیرساخت‌های مرتبط با آن»، «طراحی و ساخت تست آزمون خودروها» و «ایستگاه‌های شارژ خودروها و موتورسیکلت‌های برقی» مطرح و درباره آنها تبادل‌نظر می‌شود.

 

این رویداد فناورانه در روزهای ۲۵ و ۲۶ مهرماه سال جاری در محل مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا برگزار می‌شود. برگزاری نمایشگاه آخرین دستاوردها، توانمندی‌ها و فناوری‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و توانمند در صنعت خودرو از دیگر محورهای این رویداد است.

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است