قطعات خودرو

بیوک رگال مدل ۲۰۲۴ فیس لیفت رونمایی شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از گجت نیوز، بیوک از سدان رگال مدل 2024 فیس لیفت برای بازار چین رونمایی به‌عمل آورد. سدان آمریکایی Regal با طراحی جدید و دو پیشرانه روانه چین می‌شود.

خودروساز آمریکایی بیوک جزو شرکت‌هایی است که امروزه روی بازار چین متمرکز شده و در نتیجه این، مدتی پیش بیوک E4 را به بازار این کشور معرفی کرد. بیوک حالا از مدل ۲۰۲۴ فیس لیفت رگال با تغییری چشمگیر در نمای جلو پرده برداشته است که بنا به گفته این شرکت، باید جلوه «اسپرت تهاجمی» به آن بخشیده باشد.

 

معرفی مدل ۲۰۲۴ فیس لیفت بیوگ رگال

نمای جلو بیوک رگال مدل ۲۰۲۴ فیس لیفت

رگال مدل جدید به زعم شعبه چین جنرال موتورز باید خودرویی کاملاً جدید در نظر گرفته شود، اما به‌جز نمای جلو که به‌صورت کامل تغییر پیدا کرده است، نمای کناری و عقب و همچنین کابین این سدان عملاً دست‌نخورده مانده‌اند. در نمای جلو این سدان ویژه بازار چین، جلوپنجره کاملاً جدید بزرگ‌تر و چراغ‌های باریک‌تر به چشم می‌خورند؛ المان‌هایی که نزدیک‌تر به سبک و سیاق روز طراحی خودرو به نظر می‌رسند.

 

البته هرچند بیوک رگال مدل ۲۰۲۴ حداقل در طراحی نمای جلو به‌روزتر شده، در کابین عمدتاً تفاوتی با همان مدل ۲۰۲۸ ندارد؛ مدلی که آغاز نسل کنونی یا همان ششم این سدان را رقم زد. به همین دلیل، همچنان در فضای داخلی این محصول بیوک نمایشگر مرکزی کوچک و دکمه‌های فیزیکی متعددی پیدا می‌شوند که البته نه تنها لزوماً جای انتقاد ندارد، بلکه شاید حتی بیشتر باب میلی خیلی از رانندگان باشد.

بیوک ۲ پیشرانه برای رگال جدید فیس لیفت در نظر گرفته است. نسخه پایه این سدان با اتکا به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ، ۱۶۶ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. همچنین می‌تواند ظرف ۹.۱ ثانیه از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد. نسخه بالارده‌تر این خودرو زیر کاپوت خود یک پیشرانه ۲ لیتری دارد که قادر به تولید قدرت ۲۳۳ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر است. شتاب‌گیری از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت با این پیشرانه ۷.۱ ثانیه زمان می‌برد. هر دو پیشرانه مذکور به واسطه یک گیربکس اتوماتیک ۹ سرعته نیرو محرکه را به محور جلو منتقل می‌کنند.

بیوک رگال مدل ۲۰۲۴ به‌زودی روانه نمایندگی‌ها در چین می‌شود. این سدان قیمت پایه ۲۲ هزار و ۳۰۰ دلاری دارد و نسخه بالارده آن با قیمت ۲۴ هزار و ۵۰۰ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *