قطعات خودرو

تاریخ خودرو : آخرین خودروی لینکلن مارک 3

آخرین خودروی لینکلن مارک 3، کارخانه را ترک کرد. زمانی که لی یاکوکا رئیس شرکت فورد، به معاون طراحی، جین بوردینات، گفت: «یک جلوپنجره خودروی رولزرویس روی خودروی تاندربرد فورد قرار دهید» همان لحظه مدل لوکس بعدی شرکت لینکلن، خودروی کانتیننتال مارک 3 متولد شد. سه سال طول کشید تا رقیب خودروی کادیلاک الدورادو وارد بازار شود، اما این کار را با موفقیت بزرگ انجام داد.. خودروی کانتیننتال مارک 3، که در فروردین ماه سال 1347 شمسی برابر با ماه آوریل سال 1968 میلادی، به عنوان مدل 1348 ش (1969 م) معرفی شد، در همان سال و سالهای پس از آن از خودروی الدورادو پیشی گرفت. این خودرو تنها با سی میلیون دلار توسعه داده شده بود و فروش بالایی داشت و به یکی از بزرگترین موفقیت‌های حرفه ای لی یاکوکا در فورد تبدیل شد. آخرین خودروی کانتیننتال مارک 3، در روز 22 خرداد ماه در سال 1350 خورشیدی برابر با روز 12 ژوئن در سال 1971 میلادی، کارخانه را ترک کرد و مارک 4 جایگزین آن شد که همان الگوی فروش موفق را ادامه داد.

آغاز خودروی کانتیننتال مارک 3

سه سال طول کشید تا رقیب خودروی کادیلاک الدورادو وارد بازار شود

آخرین خودروی لینکلن مارک 3، کارخانه را ترک کرد. زمانی که لی یاکوکا (Lee Iacocca) رئیس شرکت فورد (Ford)، به معاون طراحی شرکت، جین بوردینات (Gene Bordinat)، گفت: «یک جلوپنجره خودروی رولزرویس (Rolls Royce) روی خودروی تاندربرد (Thunderbird) فورد قرار دهید» درست در همان لحظه مدل لوکس بعدی شرکت لینکلن (Lincoln)، خودروی کانتیننتال مارک 3 (Continental Mark III) متولد شد. سه سال طول کشید تا رقیب خودروی کادیلاک الدورادو (Cadillac Eldorado) وارد بازار شود، اما این کار را با موفقیت بزرگ انجام داد.

پیشی گرفتن از خودروی الدورادو

خودروی کانتیننتال مارک 3، در همان سال و سال های پس از آن از خودروی الدورادو پیشی گرفت

خودروی کانتیننتال مارک 3 (Continental Mark III)، که در فروردین ماه سال 1347 شمسی برابر با ماه آوریل سال 1968 میلادی، به عنوان مدل 1348 ش (1969 م) معرفی شد، در همان سال و سالهای پس از آن از خودروی الدورادو پیشی گرفت. این خودرو تنها با سی میلیون دلار توسعه داده شده بود و فروش بالایی داشت و به یکی از بزرگترین موفقیت‌های حرفه ای لی یاکوکا در فورد تبدیل شد.

پایان خودروی کانتیننتال مارک 3

خودروی مارک 4، جایگزین خودروی کانتیننتال مارک 3، شد و همان الگوی فروش موفق را ادامه داد

آخرین خودروی کانتیننتال مارک 3 (Continental Mark III)، در روز 22 خرداد ماه در سال 1350 خورشیدی برابر با روز 12 ژوئن در سال 1971 میلادی، کارخانه را ترک کرد و مارک 4، جایگزین آن شد که همان الگوی فروش موفق را ادامه داد.

مترجم : حسین توکلی

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است