قطعات خودرو

تاریخ خودرو : آخرین کادیلاک فلیت‌وود کارخانه را ترک کرد

آخرین کادیلاک فلیت‌وود کارخانه را ترک کرد. مونتاژ نخستین نسل کادیلاک فلیت­وود از سال 1364 ش / 1985 م، تا 1372 ش / 1993 م، اتفاق افتاد. این سری شامل مدل های 2 دری و 4 دری بود که توسط ایروین ریبیکی معاون جنرال موتورز طراحی شده بود. سه گزینه هشت سیلندر در دسترس بود، و همچنین یک نسخه محدود از نوع شش سیلندر  دیزلی موجود بود. همه موتورها با یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک همراه شدند و قدرت را به چرخ های جلو منتقل کردند. نسل دوم خودروهای فلیت­وود پلتفرم محرک چرخ عقب را دریافت کرد. این خودرو همچنین موتور بزرگتری دریافت کرد، تنها با موتور 5.7 لیتری هشت سیلندر در دسترس بود، بزرگترین گزینه در نسل اول فلیت­وودها 4.9 لیتر بود. مونتاژ فلیت­وود از  میشیگان به آرلینگتون تگزاس برای نسل دوم وسایل نقلیه نقل مکان کرد. در آنجا بود که آخرین کادیلاک فلیت­وود در روز 7 آذر ماه در سال 1375 خورشیدی برابر با روز 27 نوامبر در سال 1996 میلادی، کارخانه را ترک کرد.

آغازی بر پایان : آخرین کادیلاک فلیت‌وود 

همه موتورها با یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک همراه شدند و قدرت را به چرخ های جلو منتقل کردند

آخرین کادیلاک فلیت‌وود کارخانه را ترک کرد. مونتاژ نخستین نسل کادیلاک فلیت­وود (Cadillac Fleetwood) از سال 1364 ش / 1985 م، تا 1372 ش / 1993 م، اتفاق افتاد. این سری شامل مدل های 2 دری و 4 دری بود که توسط ایروین ریبیکی (رایبیتسکی) (Irvin Rybicki) معاون جنرال موتورز طراحی شده بود. سه گزینه هشت سیلندر (V8) در دسترس بود، و همچنین یک نسخه محدود از نوع شش سیلندر (V6) دیزلی موجود بود. همه موتورها با یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک همراه شدند و قدرت را به چرخ های جلو منتقل کردند.

نسل دوم خودروهای فلیت­وود

مونتاژ فلیت­وود برای نسل دوم از میشیگان به آرلینگتون تگزاس، نقل مکان کرد

نسل دوم خودروهای فلیت­وود پلتفرم محرک چرخ عقب را دریافت کرد. این خودرو همچنین موتور بزرگتری دریافت کرد، تنها با موتور 5.7 لیتری هشت سیلندر (V8) در دسترس بود، بزرگترین گزینه در نسل اول فلیت­وودها 4.9 لیتر بود. مونتاژ فلیت­وود از  میشیگان به آرلینگتون (Arlington) تگزاس برای نسل دوم وسایل نقلیه نقل مکان کرد. در آنجا بود که آخرین کادیلاک فلیت­وود در روز 7 آذر ماه در سال 1375 خورشیدی برابر با روز 27 نوامبر در سال 1996 میلادی، کارخانه را ترک کرد.

مترجم : حسین توکلی

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است