قطعات خودرو

تاریخ خودرو : تام فچ سفر نیویورک را با یک پاکارد آغاز کرد

تام فچ سفر نیویورک را با یک پاکارد آغاز کرد. زمانی که خودرو در مراحل ابتدایی خود بود، شرکت‌های خودروسازی برای اثبات ارزش خود در راه افراط و تفریط گام برمی داشتند و زیاده روی می کردند. در حالی که بیشتر مردم با اسب و کالسکه به سمت غرب می‌رفتند، شرکت خودروسازی پاکارد نوپا تصمیم گرفت با یکی از خودرو‌های جدید فانتزی خود به سمت شرق، از سانفرانسیسکو تا نیویورک برود. هنری جوی، سرمایه‌گذار پاکارد، سودای این سفر را در سر می‌پروراند. برای این سفر یک پاکارد مدل اف مدل سال 1281 ش (1902 م) انتخاب شد. خودرو در طی سفر توسط سرکارگر کارخانه پاکارد و راننده آزمایشی تام فچ (Tom Fetch)، که ماریوس کراروپ، سردبیر مجله اتومبیل، او را همراهی می‌کرد، رانده می‌شد. بدون مراقبت از جاده ها و به سختی و دشواری نقشه ای برای دنبال کردن، این زوج با چالش های زیادی مواجه شدند، چه مکانیکی و چه غیرمکانیکی. آنها فرصت کمی برای حمام کردن داشتند، در دماهای شدید و در ارتفاعات بالا کار می کردند و غذا کم بود. هر از گاهی آنها حتی خود را در حال ساخت جاده هایی برای خودرو خود به منظور بالا رفتن از کوه ها و رودخانه ها می دیدند. هنگامی که پاکارد به تاری تاون نیویورک رسید، حدود دویست صاحب خودرو و طرفدار دیگر آنها را ملاقات کردند. فچ خطاب به جمعیت گفت: “خدا را شکر، تمام شد.”

آغاز ماجراجویی بزرگ

هنری جوی سرمایه‌گذار پاکارد، سودای این سفر را در سر می‌پروراند

تام فچ سفر نیویورک را با یک پاکارد آغاز کرد. زمانی که خودرو در مراحل ابتدایی خود بود، شرکت‌های خودروسازی برای اثبات ارزش خود در راه افراط و تفریط گام برمی داشتند و زیاده روی می کردند. در حالی که بیشتر مردم با اسب و کالسکه به سمت غرب می‌رفتند، شرکت خودروسازی پاکارد (Packard Motor Car company) نوپا تصمیم گرفت با یکی از خودرو‌های جدید فانتزی خود به سمت شرق، از سانفرانسیسکو (San Francisco) تا نیویورک (New York) برود. هنری جوی (Henry Joy)، سرمایه‌گذار پاکارد، سودای این سفر را در سر می‌پروراند.

پاکارد مدل اف

برای این سفر یک پاکارد مدل اف مدل سال 1281 ش (1902 م) انتخاب شد

برای این سفر یک پاکارد مدل اف (Packard Model F) مدل سال 1281 ش (1902 م) انتخاب شد. خودرو در طی سفر توسط سرکارگر کارخانه پاکارد و راننده آزمایشی تام فچ (Tom Fetch)، که ماریوس کراروپ (Marius Krarup)، سردبیر مجله اتومبیل (Automobile)، او را همراهی می‌کرد، رانده می‌شد.

راه چالش ها

آنها با چالش های زیادی مواجه شدند، چه مکانیکی و چه غیرمکانیکی

بدون مراقبت از جاده ها و به سختی و دشواری نقشه ای برای دنبال کردن، این زوج با چالش های زیادی مواجه شدند، چه مکانیکی و چه غیرمکانیکی. آنها فرصت کمی برای حمام کردن داشتند، در دماهای شدید و در ارتفاعات بالا کار می کردند و غذا کم بود. هر از گاهی آنها حتی خود را در حال ساخت جاده هایی برای خودرو خود به منظور بالا رفتن از کوه ها و رودخانه ها می دیدند.

پایان خط : نیویورک

هنگامی که پاکارد به نیویورک رسید، حدود دویست صاحب خودرو و طرفدار دیگر آنها را ملاقات کردند

هنگامی که پاکارد به تاری تاون (Tarrytown)، نیویورک رسید، حدود دویست صاحب خودرو و طرفدار آنها را ملاقات کردند. فچ خطاب به جمعیت گفت: “خدا را شکر، تمام شد.”

مترجم : حسین توکلی

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است