قطعات خودرو

تاریخ خودرو : جان اف کندی در لینکلن کانتیننتال هدف گلوله قرار گرفت

جان اف کندی در لینکلن کانتیننتال هدف گلوله قرار گرفت. پرزیدنت جان اف کندی در روز 1 آذر ماه در سال 1342 خورشیدی برابر با روز 22 نوامبر در سال 1963 میلادی، در حالی که در خودروی لینکلن کانتیننتال ریاست جمهوری مدل 1340 ش / سال 1961 م، در حال عبور از خیابان های دالاس بود هدف گلوله قرار گرفت. در سال  1340 ش / سال 1961 م، این خودرو بدون هیچ گونه ارتقاء قیمتی حدود هفت هزار و سیصد دلار داشت. با این وجود، برای اینکه این خودرو برای سرویس ریاست جمهوری مناسب باشد، ویژگیهای سفارشی زیادی دریافت کرد. با این وجود، این ارتقاء محافظت چندانی برای رئیس جمهور یا سایر سرنشینان خودرو ایجاد نکرد. پس از شلیک گلوله به کندی، خودروی لینکلن کانتیننتال فرستاده شد تا یک تغییر دیگر انجام دهد تا بتواند دوباره به خدمت بازگردد. خودرو تغییرات زیادی را دریافت کرد، از جمله دریافت پوشش زرهی، شیشه مقاوم در برابر گلوله و سقف ضد گلوله و دائمی. توجه به این نکته مهم است که از زمان ترور جی اف کی، هیچ رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا با خودروی روباز هدایت نشد.

آغاز ماجرای ترور جان اف کندی

برای اینکه خودرو برای سرویس ریاست جمهوری مناسب باشد، ویژگیهای سفارشی زیادی دریافت کرد

جان اف کندی در لینکلن کانتیننتال هدف گلوله قرار گرفت. پرزیدنت جان اف کندی (John F. Kennedy) یا جی اف کی (JFK) در روز 1 آذر ماه در سال 1342 خورشیدی برابر با روز 22 نوامبر در سال 1963 میلادی، در حالی که در خودروی لینکلن کانتیننتال (Lincoln Continental) ریاست جمهوری مدل 1340 ش / سال 1961 م، در حال عبور از خیابان های دالاس (Dallas) بود هدف گلوله قرار گرفت. در سال  1340 ش / سال 1961 م، این خودرو بدون هیچ گونه ارتقاء قیمتی حدود هفت هزار و سیصد دلار داشت. با این وجود، برای اینکه این خودرو برای سرویس ریاست جمهوری مناسب باشد، ویژگیهای سفارشی زیادی دریافت کرد. با این وجود، این ارتقاء محافظت چندانی برای رئیس جمهور یا سایر سرنشینان خودرو ایجاد نکرد.

تغییرات دیرهنگام خودروی لینکلن کانتیننتال

خودرو تغییرات زیادی را دریافت کرد، از جمله دریافت پوشش زرهی و شیشه مقاوم در برابر گلوله

پس از شلیک گلوله به کندی، خودروی لینکلن کانتیننتال فرستاده شد تا یک تغییر دیگر انجام دهد تا بتواند دوباره به خدمت بازگردد. خودرو تغییرات زیادی را دریافت کرد، از جمله دریافت پوشش زرهی، شیشه مقاوم در برابر گلوله و سقف ضد گلوله و دائمی. توجه به این نکته مهم است که از زمان ترور جی اف کی (JFK)، هیچ رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا با خودروی روباز هدایت نشد.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *