قطعات خودرو

تاریخ خودرو : دو میلیونمین دستگاه خودروی کامارو ساخته شد

دو میلیونمین دستگاه خودروی کامارو ساخته شد. شرکت خودروسازی شورلت در جستجوی نامی عالی برای خودروی خود که رقیب خودروی موستانگ باشد، بود. آنها نام کامارو را انتخاب کردند و خودروی کامارو را به مردم معرفی کردند. به سرعت تا روز 21 اردیبهشت ماه در سال 1357 خورشیدی برابر با روز 11 می (مه) در سال 1978 میلادی، بروید و تصور کنید که در خط مونتاژ شورولت در کالیفرنیا ایستاده اید. اگر آنجا بودید، شاهد خروج دو میلیونمین دستگاه خودروی شورلت کامارو از کارخانه بودید. این رویداد با هیاهوی کمی برگزار شد، زیرا کامارو در اواسط نسل دوم خود بود. بیش از دویست و هفتاد هزار دستگاه خودروی کامارو در آن سال فروخته شد. خودروی کامارو در حال حاضر در نسل ششم خود قرار دارد. تا به امروز، بیش از پنج میلیون دستگاه از خودروی کامارو فروخته شده است، اما سرعت فروش آن بسیار کندتر از نسل های گذشته است. در سال 1398 ش (2019 م) تنها چهل و هشت هزار و دویست و شصت و پنج دستگاه خودروی کامارو از محوطه ی نمایندگی های فروش خارج شدند که کمتر از فروش سال پیش از آن بود.

آغاز کامارو

شورلت در جستجوی نامی عالی برای خودروی خود که رقیب خودروی موستانگ باشد، بود

دو میلیونمین دستگاه خودروی کامارو ساخته شد. شرکت خودروسازی شورلت (Chevrolet) در جستجوی نامی عالی برای خودروی خود که رقیب خودروی موستانگ (Mustang) باشد، بود. آنها نام کامارو (Camaro) را انتخاب کردند و خودروی کامارو را به مردم معرفی کردند.

دو میلیونمین دستگاه خودروی کامارو

تصور کنید که در خط مونتاژ شورولت در ون نویز (Van Nuys) کالیفرنیا ایستاده اید

به سرعت تا روز 21 اردیبهشت ماه در سال 1357 خورشیدی برابر با روز 11 می (مه) در سال 1978 میلادی، بروید و تصور کنید که در خط مونتاژ شورولت در ون نویز (Van Nuys) کالیفرنیا ایستاده اید. اگر آنجا بودید، شاهد خروج دو میلیونمین دستگاه خودروی شورلت کامارو (Chevrolet Camaro) از کارخانه بودید. این رویداد با هیاهوی کمی برگزار شد، زیرا کامارو در اواسط نسل دوم خود بود. بیش از دویست و هفتاد هزار دستگاه خودروی کامارو در آن سال فروخته شد.

خودروی کامارو

خودروی کامارو در حال حاضر در نسل ششم خود قرار دارد

خودروی کامارو در حال حاضر در نسل ششم خود قرار دارد. تا به امروز، بیش از پنج میلیون دستگاه از خودروی کامارو فروخته شده است، اما سرعت فروش آن بسیار کندتر از نسل های گذشته است. در سال 1398 ش (2019 م) تنها چهل و هشت هزار و دویست و شصت و پنج دستگاه خودروی کامارو از محوطه ی نمایندگی های فروش خارج شدند که تقریباً 3000 دستگاه کمتر از فروش سال پیش از آن بود.

مترجم : حسین توکلی

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است