قطعات خودرو

تاریخ خودرو : فراری در روز تعطیلی فریس بولر

فراری در روز تعطیلی فریس بولر دیده شد. فیلم کلاسیک آمریکایی روز تعطیلی فریس بولر در روز 21 خرداد ماه در سال 1365 خورشیدی برابر با روز 11 ژوئن در سال 1986 میلادی، به نمایش درآمد و یک فراری محصول 1340 ش (1961 م) را در نقشی اصلی به نمایش گذاشت. این کمدی به نویسندگی و کارگردانی جان هیوز، ماجراهای یک بچه دبیرستانی به نام فریس بولر (با بازی متیو برودریک) را دنبال می کند که برای رها شدن از مدرسه وانمود می کند که بیمار است. او از وقت خود برای رفتن به پاتوق در مرکز شهر شیکاگو با دوستش اسلون پیترسون (با بازی میا سارا) و بهترین دوستش کامرون فرای (با بازی آلن راک) استفاده می کند. وقتی فریس، کامرون را متقاعد می کند که خودروی فراری 250 جی تی کالیفرنیا (Ferrari 250 GT California) محصول سال 1340 ش (1961 م) پدرش را برای گشت و گذار در شهر “قرض” کند، خطر بازی و شیطنت نوجوانانه به شدت بالا می رود. در حالی که فیلم سه ماکت و نسخه جایگزین برای خودرو داشت، نماهای نزدیک از خودرو مربوط به یک خودروی کالیفرنیای واقعی بود که تنها یکصد دستگاه از آن ساخته شده بود. از این سه ماکت سرنوشت دو نسخه  شان در حال حاضر نامشخص هستند. فیلم روز تعطیلی فریس بولر با بودجه 5.8 میلیون دلاری بیش از 70.1 میلیون دلار به دست آورد و فروش داشت، این فیلم یکی از موفق ترین فیلم های سال بود.

آغاز روز تعطیلی فریس بولر

فیلم روز تعطیلی فریس بولر، یک خودروی فراری را در نقشی اصلی به نمایش گذاشت

فراری در روز تعطیلی فریس بولر دیده شد. فیلم کلاسیک آمریکایی روز تعطیلی فریس بولر (Ferris Bueller’s Day Off) در روز 21 خرداد ماه در سال 1365 خورشیدی برابر با روز 11 ژوئن در سال 1986 میلادی، به نمایش درآمد و یک خودروی فراری محصول 1340 ش (1961 م) را در نقشی اصلی به نمایش گذاشت.

ماجراهای یک بچه دبیرستانی

بچه دبیرستانی برای رها شدن از مدرسه وانمود می کند که بیمار است

این کمدی به نویسندگی و کارگردانی جان هیوز (John Hughes)، ماجراهای یک بچه دبیرستانی به نام فریس بولر (Ferris Bueller) (با بازی متیو برودریک (Matthew Broderick)) را دنبال می کند که برای رها شدن از مدرسه وانمود می کند که بیمار است. او از وقت خود برای رفتن به پاتوق در مرکز شهر شیکاگو با دوست دخترش اسلون پیترسون (Sloane Peterson) (با بازی میا سارا (Mia Sara)) و بهترین دوستش کامرون فرای (Cameron Frye) (با بازی آلن راک (Alan Ruck)) استفاده می کند. وقتی فریس، کامرون را متقاعد می کند که خودروی فراری 250 جی تی کالیفرنیا (Ferrari 250 GT California) محصول سال 1340 ش (1961 م) پدرش را برای گشت و گذار در شهر “قرض” کند، خطر بازی و شیطنت نوجوانانه به شدت بالا می رود.

لذت سواری نوجوانان با فراری

فیلم سه ماکت و نسخه جایگزین برای خودروی فراری 250 جی تی کالیفرنیا داشت

لذت سواری نوجوانان زمانی به پایان می رسد که… خوب، اگر آن را ندیده اید، این نوشته آن را اسپویل و خراب نمی کند. در حالی که فیلم سه ماکت و نسخه جایگزین برای خودروی فراری 250 جی تی کالیفرنیا داشت، نماهای نزدیک از خودرو مربوط به یک خودروی کالیفرنیای واقعی بود که تنها یکصد دستگاه از آن ساخته شده بود. از این سه ماکت سرنوشت دو نسخه  شان در حال حاضر نامشخص هستند.

فروش عالی روز تعطیلی فریس بولر

فیلم با بودجه 5.8 میلیون دلاری بیش از 70.1 میلیون دلار به دست آورد

فیلم روز تعطیلی فریس بولر با بودجه 5.8 میلیون دلاری بیش از 70.1 میلیون دلار به دست آورد و فروش داشت، این فیلم یکی از موفق ترین فیلم های سال بود.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *