قطعات خودرو

تاریخ خودرو : مسابقه اتومبیلرانی استقامت اقیانوس به اقیانوس آغاز شد

مسابقه اتومبیلرانی استقامت اقیانوس به اقیانوس آغاز شد. برای افزایش علاقه به نمایشگاه آلاسکا-یوکان-اقیانوس آرام سال 1288 ش (1909 م) در سیاتل واشنگتن، یک مسابقه بین قاره ای از نیویورک تا سیاتل برگزار شد. در روز 11 خرداد ماه در سال 1288 خورشیدی برابر با روز 1 ژوئن در سال 1909 میلادی، آغاز شد، همان روزی که نمایشگاه آلاسکا-یوکان-اقیانوس شروع به کار کرد. به عنوان مسابقه استقامت اقیانوس به اقیانوس، حمایت مالی تا حدی از سوی هنری فورد و رابرت گوگنهایم صورت گرفت که جوایز نفرات برتر را به آنها اهدا کردند. برنده می توانست جایزه دو هزار دلاری را به خانه ببرد، در حالی که نفر دوم هزار و پانصد دلار خوشگل دریافت می کند. این مسابقه دو بخش داشت. نخستین مسابقه یک مسابقه استقامت از شهر نیویورک تا سنت لوئیس بود. در این بخش از رویداد، رانندگان فقط می‌توانستند وسایل نقلیه خود را در نور روز حرکت دهند و باید محدودیت‌های سرعت را رعایت کنند. نیمه دوم، از سنت لوئیس تا سیاتل، یک مسابقه سرعت بود، زیرا قوانین کمتری در مورد خودروها در غرب رودخانه می سی سی پی وجود داشت.

نمایشگاه آلاسکا-یوکان-اقیانوس

نمایشگاه آلاسکا-یوکان-اقیانوس شروع به کار کرد

مسابقه اتومبیلرانی استقامت اقیانوس به اقیانوس آغاز شد. برای افزایش علاقه به نمایشگاه آلاسکا-یوکان-اقیانوس آرام (Alaska-Yukon-Pacific) سال 1288 ش (1909 م) در سیاتل (Seattle) واشنگتن، یک مسابقه بین قاره ای از نیویورک تا سیاتل برگزار شد. در روز 11 خرداد ماه در سال 1288 خورشیدی برابر با روز 1 ژوئن در سال 1909 میلادی، آغاز شد، همان روزی که نمایشگاه آلاسکا-یوکان-اقیانوس (Alaska-Yukon-Pacific Exposition) شروع به کار کرد.

مسابقه استقامت اقیانوس به اقیانوس

برنده مسابقه استقامت می توانست دو هزار دلار به خانه ببرد

به عنوان مسابقه استقامت اقیانوس به اقیانوس (Ocean to Ocean Endurance Race)، حمایت مالی تا حدی از سوی هنری فورد (Henry Ford) و رابرت گوگنهایم (Robert Guggenheim) صورت گرفت که جوایز نفرات برتر را به آنها اهدا کردند). برنده می توانست جایزه دو هزار دلاری را به خانه ببرد، در حالی که نفر دوم هزار و پانصد دلار خوشگل دریافت می کند.

دو بخش مسابقه استقامت

نیمه دوم مسابقه، از سنت لوئیس تا سیاتل، یک مسابقه سرعت بود

این مسابقه دو بخش داشت. نخستین مسابقه یک مسابقه استقامت از شهر نیویورک تا سنت لوئیس (St. Louis) بود. در این بخش از رویداد، رانندگان فقط می‌توانستند وسایل نقلیه خود را در نور روز حرکت دهند و باید محدودیت‌های سرعت را رعایت کنند. نیمه دوم، از سنت لوئیس تا سیاتل، یک مسابقه سرعت بود، زیرا قوانین کمتری در مورد خودروها در غرب رودخانه می سی سی پی وجود داشت.

مترجم : حسین توکلی

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است