قطعات خودرو

تاریخ خودرو : نخستین سفر جاده ای خودرویی دیزلی

شرکت موتور کامینز (Cummins Engine) در 11 سالگی خود یعنی درست در سال 1308 (1930 م)  با وضعیت دوراهی مانندی روبرو شد یعنی آنها اگر قصد ادامه فعالیت دارند باید به مردم نشان دهند که خودروهای سواری با موتورهای دیزلی گزینه مناسبی برای سفر هستند. انجام این کار، یک بار و برای همیشه ثابت می کند که خودروهایی با موتورهای دیزلی می توانند با خودروهایی با موتورهای بنزینی در رانندگی روزانه رقابت کنند.

 شرکت موتور کامینز

خودروهایی با موتورهای دیزلی می توانند با خودروهایی با موتورهای بنزینی در رانندگی روزانه رقابت کنند

شرکت موتور کامینز (Cummins Engine) در 11 سالگی خود یعنی درست در سال 1308 (1930 م)  با وضعیت دوراهی مانندی روبرو شد یعنی یا با ساختن موقعیت یا با شکست مواجه می شد. اکنون یا هرگز، آنها اگر قصد ادامه فعالیت دارند باید به مردم نشان دهند که خودروهای سواری با موتورهای دیزلی گزینه مناسبی برای سفر هستند. برای انجام این کار، بنیانگذار شرکت کلسی کامینز (Clessie Cummins) یک شیرین کاری برای بازاریابی طراحی کرد و ساخت. کار فوق یک بار و برای همیشه ثابت می کند که خودروهایی با موتورهای دیزلی می توانند با خودروهایی با موتورهای بنزینی در رانندگی روزانه رقابت کنند.

کلسی کامینز و پاکارد دیزلی

خودرو مورد استفاده حدود 30 گالن سوخت دیزل با هزینه کمتر از 1.38 دلار مصرف کرد.  

کلسی کامینز یکی از موتورهای خود را در یک پاکارد کارکرده نصب کرد و برای نخستین سفر طولانی مدت با یک خودروی دیزلی آماده شد.  کامینز در برابر چشمان روزنامه نگاران و افکار عمومی از ایندیاناپولیس ایندیانا به سمت شهر نیویورک حرکت کرد. سفر 792 مایلی در روز 16 دی ماه در سال 1308 خورشیدی / شمسی برابر با روز 6 ژانویه در سال 1930 میلادی، به پایان رسید. به طور کلی، خودرو مورد استفاده حدود 30 گالن سوخت دیزل با هزینه کمتر از 1.38 دلار مصرف کرد.

پاکارد دیزلی

موتور چهار سیلندر 1200 پوند وزن داشت

پاکارد (Packard) موتور پیوندی خود را تنها دو هفته قبل از شروع سفر دریافت کرد.  موتور چهار سیلندر مدل U Diesel  ، 1200 پوند وزن داشت و در 1000 دور بر دقیقه (RPM) حدود 50 اسب بخار قدرت داشت.  در حالی که مهندسان در ابتدا سعی کردند از گیربکس موجود استفاده کنند.

 تردد بیشتر برای خودروهای دیزلی

شرکت کامینز اینجین  به سرعت بازی را در خودروهای سواری تغییر نمی دهد، اما آنها موفقیت زیادی در صنعت حمل و نقل به دست آوردند

سفر ایندی به نیویورک، نخستین سفر از چندین سفر تبلیغاتی بود که کامینز انجام داد، از جمله سفری در سال 1314 ش (1935 م) از نیویورک به سانفرانسیسکو که هزینه آن فقط 7.63 دلار بود.  شرکت کامینز اینجین (Cummins Engine) به سرعت بازی را در خودروهای سواری تغییر نمی دهد، اما آنها موفقیت زیادی در صنعت حمل و نقل به دست خواهند آورد.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *