قطعات خودرو

تاریخ خودرو : نخستین نمایشگاه خودرو تاریخ جهان

چهار خودروساز بزرگ فرانسه در 20 آذر 1273 شمسی برابر با 11 دسامبر 1894 میلادی، گرد هم آمدند تا وسایل نقلیه و خودروهای تولید شده خود را در قلب شهر زیبای پاریس و در نمایشگاه بین المللی خودرو پاریس برای عموم مردم به نمایش بگذارند. رویداد امروزه با نام Mondial de l’Automobile برگزار می شود که بیشتر به عنوان «نمایشگاه خودرو پاریس» شناخته و معرفی می شود.

تصمیم تاریخی برای صنعت خودروسازی دنیا

چهار خودروساز بزرگ در 20 آذر 1273 شمسی برابر با 11 دسامبر 1894 میلادی، گرد هم آمدند تا وسایل نقلیه و خودروهای تولید شده خود را در قلب رویایی فرانسه شهر زیبای پاریس و در نمایشگاه بین المللی خودرو ( Internationale de Velocipidie et de Locomotion Automobile ) برای عموم مردم به نمایش بگذارند.

نخستین نمایشگاه خودروی جهان

نخستین نمایشگاه خودروی جهان با این تصمیم تاریخ ساز به وجود آمد، تصمیمی بزرگ برای اینکه خودروهای خود را برای عموم مردم به نمایش بگذارند. نام این رویداد بزرگ سالانه، در سال 1277 ش ( 1898 م) به اسم «نمایشگاه خودرو پاریس» (Salon de l’Automobile de Paris) تغییر پیدا کرد. رویدادی یزرگ که توسط شرکت های عظیمی که پیشگام صنعت خودروسازی در فرانسه بودند، سازماندهی شد. رویداد امروزه با نام Mondial de l’Automobile برگزار می شود که بیشتر به عنوان «نمایشگاه خودرو پاریس» شناخته و معرفی می شود.

حودروها با ارابه هایی که توسط اسب کشیده شده بودند به محل نخستین نمایشگاه خودرو در پاریس رسیدند.

مهم‌ترین نمایشگاه‌ صنعت خودروسازی

این رویداد دوسالانه از آن زمان به یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های خودرو در صنعت تبدیل شده است، که اغلب میزبان بیش از یک میلیون بازدیدکننده است که آخرین محصولات خطوط تولیدها، مدل‌های جدید خودروهای نوین و خودروهای مفهومی خودروسازان سراسر جهان را بررسی می‌کنند.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است