قطعات خودرو

تاریخ خودرو : کامرون آرگتسینگر، بنیانگذار پیست واتکینز گلن اینترنشنال، متولد شد

کامرون آرگتسینگر که در روز 10 اسفند ماه در سال 1299 خورشیدی برابر با روز 1 مارس در سال 1921 میلادی، به دنیا آمد، پیست واتکینز گلن اینترنشنال (Watkins Glen International) نیویورک را در نقشه های مسابقات اتومبیلرانی قرار داد. آرگتسینگر، که تابستان‌های خود را در شهرستان اسکایلر (Schuyler) نیویورک سپری کرد، آرزو داشت میزبان یک مسابقه اتومبیلرانی اسپورت در واتکینز گلن (Watkins Glen) باشد. کامرون آرگتسینگر در سال 1327 ش (1948 م) نخستین جایزه بزرگ خودروهای اسپرت واتکینز گلن (Watkins Glen Sports Car Grand Prix) را برگزار کرد، اگرچه در یک مسیری متشکل از جاده های عمومی برگزار شد، نه در یک پیست مسابقه. آرگتسینگر در سال 1335 ش (1956 م) به عنوان مدیر اجرایی شرکت جایزه بزرگ واتکینز گلن (Watkins Glen Grand Prix Corporation)، قرارداد خرید 550 هکتار زمین در واتکینز گلن (Watkins Glen) را امضا کرد و سرانجام یک پیست مسابقه 2.3 مایلی (3.7 کیلومتر) طراحی شد که در مسیری پر پیچ ساخته شد. اکنون این پیست به نام واتکینز گلن اینترنشنال شناخته است. کامرون آرگتسینگر، بنیانگذار پیست واتکینز گلن اینترنشنال است.

آغازی بر سازنده پیست واتکینز گلن اینترنشنال جادویی

کامرون آرگتسینگر، بنیانگذار پیست واتکینز گلن اینترنشنال، آن را در نقشه های مسابقات اتومبیلرانی قرار داد

کامرون آرگتسینگر (Cameron Argetsinger) که در روز 10 اسفند ماه در سال 1299 خورشیدی برابر با روز 1 مارس در سال 1921 میلادی، به دنیا آمد، پیست واتکینز گلن اینترنشنال (Watkins Glen International) نیویورک را در نقشه های مسابقات اتومبیلرانی قرار داد.

رویایی پر شکوه : آرگتسینگر و پیست

آرگتسینگر آرزو داشت میزبان یک مسابقه اتومبیلرانی اسپورت در واتکینز گلن باشد

آرگتسینگر، که تابستان‌های خود را در شهرستان اسکایلر (Schuyler) نیویورک سپری کرد، آرزو داشت میزبان یک مسابقه اتومبیلرانی اسپورت در واتکینز گلن (Watkins Glen) باشد.

هیولای پیست ها وارد می شود : آغازی بر واتکینز گلن اینترنشنال

کامرون آرگتسینگر به عنوان مدیر اجرایی شرکت جایزه بزرگ واتکینز گلن، قرارداد خرید 550 هکتار زمین را امضا کرد

کامرون آرگتسینگر در سال 1335 ش (1956 م) به عنوان مدیر اجرایی شرکت جایزه بزرگ واتکینز گلن (Watkins Glen Grand Prix Corporation)، قرارداد خرید 550 هکتار زمین در واتکینز گلن (Watkins Glen) را امضا کرد و سرانجام یک پیست مسابقه 2.3 مایلی (3.7 کیلومتر) طراحی شد که در مسیری پر پیچ ساخته شد. اکنون این پیست به نام واتکینز گلن اینترنشنال شناخته و معروف شده است. کامرون آرگتسینگر، بنیانگذار پیست واتکینز گلن اینترنشنال شد.

کوچ مرگ : پایان آرگتسینگر

آرگتسینگر پس از استعفا از سمت مدیر اجرایی، به تگزاس نقل مکان کرد تا در شرکت شاپارال کارز کار کند

آرگتسینگر پس از استعفا از سمت مدیر اجرایی، به تگزاس نقل مکان کرد تا در شرکت شاپارال کارز (Chaparral Cars) کار کند. سرانجام کامرون آرگتسینگر در روز 3 اردیبهشت ماه در سال 1387 خورشیدی برابر با روز 22 آوریل در سال 2008 میلادی، در واتکینز گلن درگذشت.

مترجم : حسین توکلی

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است