قطعات خودرو

تلاش سایپا در افزایش کیفیت و کاهش قیمت تمام شده قابل تقدیر است

به گزارش قطعات خودرو به نقل از سایپانیوز، حمیدرضا فولادگر گفت: در بازدیدی که از این نمایشگاه انجام دادم مشخص است که صنعت قطعه سازی به لحاظ کیفی و کمی در حال رشد است.  البته کیفیت به تدریج به مطلوبیت می رسد و در این خصوص باید در دو حوزه افزایش کیفیت قطعات و افزایش فرآیند کیفی خطوط تولید تلاش کرد تا رقابت پذیری مطلوب ایجاد شود. فولادگر حضور گروه سایپا با شرکت های قطعه ساز خود در این نمایشگاه را قابل تقدیر دانست و گفت: گروه سایپا در سال های اخیر در زمینه تولید تلاش بسیار کرده و حرکت های روبه جلو انجام داده است.

او افزود: یکی از صنایعی که در سال های تحریم همواره مورد ظلم قرار گرفته و تحریم شده، صنعت خودرو سازی بوده است و لذا باید حمایت از صنعت خودرو از طرف مسئولین ادامه یابد، البته تولیدکننده ها هم باید در بخش های کیفیت، ارائه خدمات و افزایش بهره وری در جهت رضایت مندی مشتریان تلاش بیشتری کنند.

مشاور وزیر اقتصاد تصریح کرد: در صنعت خودرو، رقابت پذیری، ارتقای کیفیت، کاهش قیمت تمام شده و افزایش خدمات پس از فروش شاخص هایی هستند که با هم تعین کننده مسیر صنعت خودرو می شوند و لذا باید حمایت ها ادامه پیدا کند و اگر انتقادی به صنعت خودرو وارد است در جهت رشد برای تولید کشور باشد و به سمتی برود که مسیر اصلاح شود.

او با اشاره به حضور مناسب شرکت های قطعه ساز در این نمایشگاه گفت: این حضوری که در این نمایشگاه می بینیم از توان داخلی کشور ایجاد شده که با همت و تلاش تمامی شرکت های تولیدی، دانش بنیان، مهندسین و متخصصین کشور با استفاده از تجربه گذشتگان به دست آمده که باعث حرکت این صنعت به سمت جلو است.

او افزود: خودروسازان باید  محصولات خود را  با توجه به نیازهای روز مردم در حوزه های افزایش کیفیت، کاهش قیمت تمام شده و خدمات پس از فروش تولید کنند و خوشبختانه در سایپا این موضوع دنبال شده است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *