قطعات خودرو

تولید تمام محصولات ایران خودرو با استانداردهای ۸۵ گانه

به گزارش قطعات خودرو به نقل از ایکوپرس- محسن رضایی منش با بیان این‌که گروه صنعتی ایران خودرو و زنجیره تامین، به سطحی از دانش و بلوغ رسیده است که می تواند بخشی از دانش تولیدی الزامات استانداردی که نیازمند مشارکت طرف های خارجی بوده را داخلی سازی کند، اظهار کرد: تا انتهای سال ۱۴۰۲ تقریبا تمامی استانداردهای ۸۵ گانه بر روی همه محصولات تولیدی ایران خودرو اجرایی خواهد شد.

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با اشاره به طراحی و تولید پروژه TF21 به عنوان یکی از پروژه‌های گروه صنعتی ایران خودرو، گفت: این خودرو، محصولی کاملا جدید است که منطبق با استانداردهای ۸۵گانه، طراحی و تولید می‌شود.

وی با تاکید بر این‌که اگر محصولی توانایی عبور از این استانداردها را نداشته باشد، از خط تولید خارج خواهد شد، گفت: تولید بخشی از محصولاتی که قدیمی بوده و قابلیت اخذ استانداردهای ۸۵ گانه را نداشتند، متوقف می‌شود.

 

رضایی منش با اشاره به این‌که دو استراتژی میان‌مدت و بلندمدت برای محصولات ایران خودرو تعریف شده است، خاطرنشان کرد: در استراتژی میان مدت، کیفیت و سطوح استانداردی محصولات فعلی ارتقا خواهد یافت که از جمله آن‌ها توسعه گیربکس‌ها به ویژه گیربکس‌های اتوماتیک است که این اقدام سبب حفظ و ارتقای کیفیت محصولات فعلی می‌شود.

 

وی در ادامه بیان کرد: در استراتژی و برنامه های بلندمدت، تولید محصولات کاملا جدید قرار دارد که پروژه TF۲۱ از جمله این برنامه هاست.

 

رضایی منش ویژگی طرح های بلندمدت را رعایت تمامی استانداردها و فراتر از آن حتی از آغاز مرحله طراحی دانست و گفت: با طراحی و تولید این محصولات، محصولات قدیمی تر از چرخه تولید حذف می‌شوند و به این ترتیب صنعت خودرو و مشتریان شاهد تحولات چشم‌گیری خواهند بود.

 

معاون تحقیقات، طراحی و توسعه محصول ایران خودرو، افزود: پروژه TF۲۱، ری را و موتور سه‌سیلندر از جمله برنامه‌های توسعه ایران‌خودرو است که با تولید این نسل از محصولات و پلتفرم ها، ایران خودرو تصویر بسیار روشن تری از محصولات و کیفیت را به مشتریان ارایه خواهد داد.

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است