قطعات خودرو

تولید شاسی‌بلند رنو کولئوس تا سال ۲۰۲۵ ادامه خواهد داشت

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، نشانه‌ای از جایگزینی رنو کولئوس با یک شاسی‌بلند جدید تا پیش از سال ۲۰۲۵ وجود ندارد و این خودرو حداقل تا سال ۲۰۲۵ در بازار استرالیا حضور خواهد داشت. نیسان در سال جاری نسل جدید ایکس تریل را در این کشور معرفی کرد و با اینکه شاسی‌بلند ژاپنی یاد شده در دو نسل قبلی به عنوان زیرساخت کولئوس ایفای نقش کرده اما برنامه‌ای برای جایگزینی محصول رنو با یک خودروی جدید وجود ندارد.

 

 

رنو استرالیا انتظار دارد تولید کولئوس در کره جنوبی حداقل دو سال دیگر ادامه یابد تا به این ترتیب نسل جدید شاسی بلندهای این خودروساز یعنی آسترال هیبریدی، سنیک و مگان E-Tech الکتریکی از راه برسند. یکی از مدیران ارشد این برند فرانسوی می‌گوید:

کولئوس همچنان تولید خواهد شد. قطعاً ما شاهد عرضه این خودرو تا سال ۲۰۲۴ خواهیم بود؛ اما بعد از این تاریخ را مطمئن نیستم.

علیرغم اینکه کولئوس خودرویی سالخورده است اما مدیر رنو باور دارد تقاضا برای این خودرو در سال آینده افزایش خواهد یافت زیرا خریداران به دنبال حداکثر ارزش یک خودرو هستند و می‌خواهند در صف انتظار بسیاری از شاسی بلندهای بزرگ نایستند. او اظهار می‌دارد:

 

رنو کولئوس ارزش خوبی در برابر مبلغ پرداختی دارد. فضا برای چنین خودرویی در بازار وجود دارد و این موضوع در سال ۲۰۲۳ بیشتر به چشم خواهد آمد زیرا تقاضا می‌تواند افزایش یابد. همه حس می‌کنند هزینه‌های زیادی را متحمل می‌شوند و این امر باعث شده تمرکز روی خودروهایی با ارزش خوب معطوف شود.

مدیر رنو خاطرنشان می‌سازد:

کولئوس در طول چند ماه گذشته عملکرد خوبی از نظر فروش نداشته اما در ادامه وضعیت بهتر خواهد شد.

به گزارش پدال و به نقل از درایو، رنو در اروپا برنامه‌های خود برای تولید یک شاسی‌بلند هفت‌نفره جدید را بر پایه خودروی آسترال و نیسان ایکس تریل اعلام کرده است. این خودرو می‌تواند ابعادی مشابه کولئوس کنونی داشته باشد و جانشین غیرمستقیم آن محسوب شود. البته از آنجایی که رنو استرالیا روی محصولات جدید کار می‌کند، مدیر رنو در این کشور می‌گوید رنو فعلاً این شاسی‌بلند هفت‌نفره را برای استرالیا تدارک نمی‌بیند. او می‌گوید:

ما امروز تولید چنین خودرویی را در دستور کار نداریم و احتمالاً در آینده نزدیک نیز خبری از آن خواهد بود. با توجه به جزئیات موجود، این شاسی‌بلند هفت‌نفره راهی به بازار استرالیا نخواهد یافت.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است