قطعات خودرو

جتور T-X، آفرودر تازه از دیار چین

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودرو بانک، بعد از عرضه نسخه خاص جک هانتر موسوم به شیطان سبز، اکنون زیرمجموعه چری شاسی بلند آفرودی جتور T-X را به نمایش گذاشته است.

خبر تولید جتور T-X توسط مدیر عامل این شرکت منتشر شد. این خودرو براساس مدل مفهومی T-X ساخته خواهد شد که مدتی پیش توسط جتور و در قالب شاسی‌بلند رونمایی شد. جتور T-X با سه موتور 1.6 لیتری توربو، 2 لیتری توربو و هیبریدی به بازار عرضه خواهد شد. این شاسی‌بلند آفرودی در قالب شاسی بلندهای هفت نفره و پنج نفره و با سیستم انتقال قدرت تک دیفرانسیل یا دو دیفرانسیل به تولید خواهد رسید.

با وجود تغییر سلیقه خودروسازان چینی، رویه ثابت آن‌ها در الهام‌گیری یا کپی برداری از تولیدات مشهور جهان همچنان ثابت باقی مانده است. این خودرو بیش از آن‌که شبیه به شاسی‌بلندهای چینی باشد، به نسخه چهاردرب فورد برانکو شباهت دارد و به نظر می‌رسد جتور تمامی نقاط فورد برانکو را ریز به ریز در این خودرو بازآفرینی کرده است. کپی برداری جتور T-X از فورد برانکو و گریت وال تانک 300 آن‌قدر واضح است که حتی رسانه‌های چینی نیز به این واقعیت اشاره کرده‌اند.

 

 

در طراحی ظاهر جانبی این خودرو نیز از آفرودر مشهور تویوتا یعنی تویوتا FJ‌ کروزر الهام گرفته شده است. گلگیرهای خودرو پف کرده‌اند و تایرهای آفرودی ضخیم ظاهر خشن آن‌ها را تکمیل می‌کنند. این خودرو نخستین عضو خانواده جدید محصولات این شرکت به نام Travel+2.0 خواهد بود که در آینده اخبار بیشتری از آن خواهیم شنید.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است