قطعات خودرو

جنسیس ۲۰۲۳ رقیب سر سخت مرسدس S کلاس

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خبرآنلاین، جنسیس نام تجاری لوکس شرکت هیوندای اولین بار سدان پرچمدار G۹۰ خود را در سال ۲۰۱۷ عرضه کرد. جنسیس فضای داخلی راحت، سواری نرم و پیشرانه قابل اعتماد را با قیمتی بسیار کمتر از سدان های فول سایز دیگر برندهای لوکس مانند مرسدس بنز و بی ام و وارد بازار کرد.

 

 

جنسیس قیمت نسل دوم این مدل خودرو در حالی اعلام کرده است که G۹۰ ۲۰۲۳ به طور قابل توجهی گران‌تر از مدل قبلی خود است، اما همچنان می‌تواند در کنار مرسدس بنز کلاس S و سری ۷ بی‌ام‌و گران‌ قیمت یکی از گزینه‌های مناسب خرید در کلاس خودرهای لوکس باشد.

 

 

جنسیس ۲۰۲۳ رقیب سر سخت مرسدس S کلاس / مقایسه قیمت و مشخصات غول کره‌ای با رقیب اروپایی‌اش

 

جنسیس G۹۰ ۳.۵T AWD مدل ۲۰۲۳ از قیمت ۸۹ هزار و ۴۹۵ دلار شروع می‌شود و با مجموعه‌ای از آپشنهای استاندارد از جمله سانروف پانوراما، گرمکن و سرکن صندلی‌های جلو ، گرمکن صندلی‌های عقب و آفتابگیر برقی برای سرنشینان عقب وارد بازار می شود.

 

 

قدرت G۹۰ ۲۰۲۳ از یک موتور ۳.۵ لیتری V۶ توربوشارژ دوقلو (twin-turbocharged) که ۳۷۵ اسب بخار قدرت و ۵۳۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می کند، تامین می شود.

 

 

جنسیس G۹۰ همچنین با یک سیستم هیبریدی ۴۸ ولتی عرضه می شود که یک سوپرشارژر الکتریکی است که در کنار پیشرانه ۳.۵ لیتری V۶ توربوشارژ توان خروجی را به ۴۰۹ اسب بخار و ۵۴۹ نیوتن‌متر گشتاور افزایش دهد. این نسخه از G۹۰ از ۹۹ هزار و ۷۹۵ دلار شروع می‌شود و آپشن‌های اضافی مانند سیستم تعلیق بادی، فرمان چرخ‌های عقب، صندلی‌های عقب با خنک‌کننده برقی و ماساژور و چرخ‌های ۲۱ اینچی نیز برای این خودرو قابل سفارش است.

 

 

G۹۰ جدید به طور قابل توجهی گرانتر از مدل ۲۰۲۲ است. قیمت مدل ۲۰۲۲ این خودرو فقط از ۷۶ هزار و دلار ۴۵ دلار برای ۳.۳T Premium شروع شد که از موتور V۶ توئین توربوی ۳۶۵ اسب بخاری استفاده می کرد.

 

 

همچنین مدل قبلی G۹۰ بایک موتور ۵ لیتری V۸ با قدرت ۴۲۰ اسب بخار با قیمت ۷۹ هزار و ۷۹۵ دلار عرضه شد،

 

 

اما با توجه به اینکه تمام G۹۰ های ۲۰۲۳ با شش سیلندر عرضه می شوند، قیمت جدید این خودرو گرانتر از آئودی A۸ مدل ۲۰۲۳ ۸۷.۵۹۵ دلاری می‌شود، اما همچنان ارزان‌تر از BMW ۷۴۰i مدل ۲۰۲۳ ۹۴.۲۹۵ دلاری و مرسدس بنز S۵۰۰ مدل ۲۰۲۳، ۱۱۲.۱۵۰ دلاری است.

 

 

 

جنسیس ۲۰۲۳ رقیب سر سخت مرسدس S کلاس / مقایسه قیمت و مشخصات غول کره‌ای با رقیب اروپایی‌اش

انتظار می رود اولین سری خودرو جنسیس G۹۰ ۲۰۲۳ تا تا پایان سال میلادی به بازار آمریکا عرضه شود.

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است