قطعات خودرو

کراس اوور جدید جیلی ژئومتری E با 80 اسب بخار رونمایی شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، جدیدترین محصول این برند کراس‌اوور برقی جیلی ژئومتری E است، محصولی که طی سه ماهه دوم سال 2022 به بازار عرضه خواهد شد. جیلی ژئومتری E در خط تولید فوق پیشرفته جیلی موسوم به جیلی 4.0 به تولید می‌رسد.

جیلی ژئومتری E از سبک طراحی مرسوم این شرکت بهره می‌برد و ظاهر آن ساده و مدرن است. همانند اکثر کراس‌اوورهای چینی، چراغ‌های اصلی در قسمت زیرین سپر قرار دارند و چراغ‌های بالایی به عنوان روشنایی در روز خدمت می‌کنند. جیلی در قسمت‌های جانبی سپر و به همراه چراغ‌های روشنایی اصلی، دو دریچه ورودی هوا تعبیه کرده است که نقش مهمی در کاهش حرارت قوای فنی خودرو و تهویه آن دارند. هنوز تصویری از نمای داخلی خودرو منتشر نشده است اما انتظار می‌رود سبک کلی کابین ژئومتری E‌ نیز شبیه به دیگر خودروهای الکتریکی، ساده و مدرن باشد.

از نظر اندازه بدنه، طول، عرض و ارتفاع خودروی جدید جیلی به ترتیب 4006 در 1765 در 1550 میلی متر و فاصله بین دو محور آن نیز 2485 میلی متر است. موتور برقی جیلی با نام TZ160XS601 شناخته می‌شود و حداکثر توان آن 60 کیلووات یا 80 اسب بخار است. حداکثر سرعت ژئومتری E نیز 121 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *