قطعات خودرو

حدود 50 شركت در نمايشگاه خودرو كرمانشاه حضور خواهند داشت

علي آزادي – مدير اجرايي نمايشگاه خودرو، قطعات و صنايع وابسته – به خبرنگار قطعات خودرو توضيح داد: حدود 50 شرکت فعال در حوزه قطعات خودرو در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. از خودروسازی‌ها هم فعلاً سایپا اعلام آمادگي كرده است.

او ادامه داد: نماينده‌هاي شركت‌هاي فعال در زمینه تجهیزات تعمیرگاهی، قطعات موتوری، تزیینات خودرو و … در نمایشگاه حضور دارند.

وي با اشاره به اين‌كه کرونا باعث تعطیلی بسیاری از نمایشگاه‌ها شد و برپايي بیشتر نمایشگاه‌ها به شش‌ماه دوم سال موکول شد، گفت: در آینده، برگزاری نمایشگاه‌ها هوشمندسازی می‌شود و قرار است، دیگر تعطیلی نمايشگاه‌ها را نداشته باشیم.

آزادي با اشاره به اين‌كه بازديد از نمايشگاه خودرو، قطعات و صنايع وابسته براي عموم آزاد است، تاكيد كرد: ما در نماشگاه پروتکل‌ها را رعایت می‌کنیم و کسی بدون ماسک نمی‌تواند وارد نمایشگاه شود. تب‌سنج و ضدعفونی نیز انجام می‌شود.

او همچنين افزود: امسال از کشورهای دیگر نماینده‌اي در این نمایشگاه حضور ندارد و امیدواریم در سال‌های آینده این اتفاق بیفتد.

يازدهمين دوره نمايشگاه خودرو، قطعات و صنايع وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه (پارك شاهد) برگزار مي‌شود و بازديد از آن از ساعت 15 تا 20 آزاد است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *