قطعات خودرو

خروج برخی از محصولات ایران خودرو از روند قرعه کشی

به گزارش قطعات خودرو به نقل از بازار، مهدی خطیبی افزود: از ابتدای سال تاکنون تولید کامل ۲۹۰ هزار دستگاه خودروی سواری و سنگین محقق شده که با افزایش عرضه، به ندرت فروش همه خودروها از حالت قرعه کشی خارج می‌شود.

 

وی اضافه کرد: همان طور که هایما از چرخه قرعه کشی خارج شده، تا دو ماه آینده تارا هم از روند قرعه کشی خارج خواهد شد.

 

خطیبی با اشاره به برنامه فروش خودروها در وزارت صمت گفت: ما فقط پیگیر برنامه تولید و افزایش عرضه محصولات هستیم و خوشبختانه یا متاسفانه برنامه فروش دست وزارت صمت است.

 

وی خودروی تارا تمام برقی را از دستاوردهای همکاری با شرکت‌های دانش بنیانی دانست و افزود: این محصول از قابلیت شارژ سریع ۲۰ دقیقه‌ای برخوردار است.

 

خطیبی ادامه داد: تارا تمام برقی با توان ۱۲۰ کیلووات ساعت معادل ۱۶۰ اسب بخار بوده و از گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر برخوردار است که می‌تواند با یک بار شارژ تا ۳۰۰ کیلومتر پیمایش کند که از منظر مشخصات فنی قابل رقابت با خودروهای هم کلاس خود است.

 

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به این‌که خودروی ری‌را از ابتدای طراحی و تولید، دارای بستر و ساختار برقی‌سازی بوده است، گفت: به جز سلول‌های باتری و قطعات الکترونیکی، صددرصد این محصول تولید داخل است و این موضوع کاملا قابل اثبات بوده و جزو افتخارات کشور به شمار می‌رود.

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است