قطعات خودرو

همکاری چری با هوآوی برای ساخت یک خودرو برقی جدید با برند اکسید

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، چری در تلاش است تا کاستی‌های خود در زمینه تولید خودروهای برقی را از طریق همکاری با شرکت‌های نوآور جبران کند. به تازگی تصاویری از خودرو برقی چری منتشر شده است که هوآوی و CATL نیز در ساخت آن مشارکت دارند. این خودرو احتمالا با برند اکسید که نماید زیرشاخه لوکس چری است، به فروش خواهد رسید.

 

تصاویر جاسوسی منتشر شده از خودرو برقی چری، یک اتومبیل کوپه با رینگ‌های بزرگ را به نمایش می‌گذارند. این خودرو اسپرت و بزرگ به نظر می‌رسد و گویا چری قصد دارد تا قدم اول را با اقتدار بردارد! سبک طراحی این خودرو به گونه‌ای است که ضریب درگ پایینی داشته باشد و بنابراین عملکرد جذابی را از خودرو برقی چری با نشان اکسید شاهد خواهیم بود.

 

 

خودرو برقی چری با برند لوکس اکسید عرضه خواهد شد

 

خودروبرقی چری با برند لوکس اکسید عرضه خواهد شد و قیمت آن نیز در محدوده 200 هزار یوان تخمین زده می‌شود. این خودرو به سیستم عامل هارمونی هوآوی مجهز خواهد شد و برای تامین قوای فنی آن نیز از همکاری CATL کمک گرفته می‌شود.

 

قرارداد همکاری سه جانبه میان چری، هوآوی و CATL در 15 دسامبر سال گذشته میلادی منعقد شد.

 

 

بر اساس این قرارداد، گروه CATL و چری در همه زمینه ها در زمینه‌های محصولات، تجارت، بازاریابی، منابع اطلاعات تجاری و سایر زمینه ها همکاری خواهند کرد. هوآوی نیز نقش واسطه را در این قرارداد برعهده دارد.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *