قطعات خودرو

رونمایی از فونیکس FX مدیران خودرو در یازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان ۱۴۰۱

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، شهر کرمان از تاریخ ۲۸ دی‌ماه الی ۱ بهمن‌ماه میزبان برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو بوده است. این رویداد در محل دائمی نمایشگاه‌های جنوب شرق برپا بوده و شاهد خیل عظیم بازدیدکنندگان و خودرودوستان بوده است. گروه خودروبانک نیز در این نمایشگاه حاضر شده تا شما را با حس و حال نمایشگاه و وضعیت غرفه‌ها و خودروهای عرضه‌شده در این رویداد بزرگ مهم کند. به طور خاص مدیران خودرو با تنوع گسترده‌ای از محصولات راهی کرمان شده تا امکان بازدید نزدیک از محصولات خود را در دسترس علاقه‌مندان خودرو قرار دهد. غرفه این گروه صنعتی به دلیل عرضه محصولاتی همچون شاسی‌بلند ایکس ۵۵ پرو با جلوپنجره جذاب کهکشانی، سدان آریزو 5T با چراغ‌های درشت و تهاجمی، کراس اوور جدید و قدرتمند فونیکس FX و همین‌طور شاسی‌بلند تیگو ۷ پرو و سدان آریزو ۶ پرو لحظه‌ای خالی از بازدیدکننده نمی‌شود.

 

نمایشگاه کرمان ۱۴۰۱ شاهد حضور شرکت‌های قطعه ساز، خودروساز و مونتاژکار متعددی بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به سایپا دیزل، فرداموتور، کرمان موتور، بهمن موتور، گروه خودروسازی فردا، مدیران خودرو و … اشاره کرد.

 

 

آریزو ۶ پرو

 

فونیکس FX به طور خاص توجه بسیاری از بازدیدکنندگان و دوستداران خودرو را به خود جلب کرده است. این ماشین با جلوپنجره کاملا جدید و متمایز و بدنه عضلانی خود، گل سرسبد محصولات مدیران خودرو به حساب می‌آید که محصول سال ۲۰۲۲ بوده و قرار است در دو نسخه اکسلنت و پریمیوم روانه بازار شود. فونیکس FX در واقع همان چری اومدا ۵ است که از موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ با حداکثر قدرت ۱۹۷ اسب بخار بهره می‌گیرد.

 

تیگو ۷ پرو

 

محصول جذاب دیگر مدیران خودرو در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو کرمان، تیگو ۷ پرو است که باز هم با نام تجاری فونیکس در بازار ایران شناخته می‌شود. این شاسی‌بلند جمع‌وجور حدود ۱۵۷ اسب بخار قدرت داشته و شامل امکانات و تجهیزات متعددی همچون سیستم‌های کنترل کشش، کنترل پایداری، کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، کروز کنترل و … می‌شود.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است