قطعات خودرو

رونمایی سه محصول چینی در تهران | آیا وزیر صمت حضور خواهد یافت؟

به گزارش قطعات خودرو به نقل از بازار؛ نمایشگاه خودرویی تهران به عنوان مهم ترین نمایشگاه صنعت خودرو امروز پس از چهار سال کار خود را آغاز می کند. هرچند که فعالیت رسمی نمایشگاه برای بازدید عموم از فردا(سه شنبه) آغاز خواهد شد، اما امروز با حضور اصحاب رسانه و وزیر محترم صمت، فعالیت این نمایشگاه آغاز خواهد شد.

سید رضا فاطمی امین وزیر صمت معمولا در نشست های مهمی خودرویی مانند گردهمایی قطعه سازان در روزهای پایانی سال گذشته، حضور نمی یابد. هرچند که وزیر محترم صمت تاکنون دستاورد مهمی در صنعت خودرو نداشته که امروز در جمع صنعتگران و تولیدکنندگان بخواهد از آن دفاع کند.

نمایشگاه خودرویی امسال غایبین بزرگی مانند گروه خودروسازی سایپا، کرمان خودرو و مدیران خودرو در کنار نبود شرکت های واردکننده خودرو دارد. باتوجه به لغو ممنوعیت واردات خودرو، شاید بهتر بود مدیران برگزار کننده این نمایشگاه تاریخ برگزاری را به تعویق می انداختند تا فرصتی برای حضور واردکنندگان نیز فراهم شود. این موضوع می توانست حجم استقبال مشتریان از خودروهای وارداتی را برای نشان دهد که خودروسازان داخلی به عینیت درک کنند مشتریان در بازار تمایل به چه محصولاتی دارند.

رونمایی سه محصول چینی در تهران|آیا وزیر صمت حضور خواهد یافت؟

گروه بهمن، مکث موتور و آتین خودرو دیزل سه شرکتی هستند که امروز احتمالا از سه محصول رونمایی خواهند کرد

سه رونمایی در روز نخست
فعالیت این نمایشگاه امروز ساعت ۱۱ برای اصحاب رسانه آغاز می شود، در بدو شروع برگزاری نماشگاه گروه بهمن از محصولات جدید خود یعنی سدان رسپکت و احتمالا دیگنیتی یا فیدلیتی پرستیژ رونمایی خواهد کرد. به فاصله یک ساعت از این رونمایی مکث موتور از محصول جدید خود رونمایی خواهد کرد.

آتین خودرو دیزل به عنوان آخرین شرکتی که امروز از محصول خود رونمایی خواهد کرد، محصولش را به نمایش خواهد گذاشت.

رونمایی سه محصول در بدو شروع نمایشگاه حاکی از آن است که امسال خودرویی ها دست پر حضور یافتند. طی چهار روز آینده نیز ۱۱ محصول دیگر توسط ۲۲ شرکت خودروسازی رونمایی و معرفی خواهد شد.

رونمایی سه محصول چینی در تهران|آیا وزیر صمت حضور خواهد یافت؟

باید دید سیدرضا فاطمی امین امروز در شهر آفتاب حضور خواهد یافت؟ وزیر محترم صمت امروز با چه برنامه و هدفی جهت دفاع از کارنامه خودرویی خود به شهر آفتاب خواهد آمد؟

وزیر دقیقه ۹۰ حضور می یابد
سیدرضا فاطمی امین وزیر محترم صمت ساعت ۱۵ عصر امروز برای افتتاح نمایشگاه در شهر آفتاب حضور خواهد یافت. هرچند که از زمان سکان داری فاطمی امین در وزارت صمت اقدام برتری در صنعت خودرو از ایشان دیده نشده است و معمولا از پاسخ به سوال خبرنگار فرار می کند، باید دید امروز در شهر آفتاب حضور خواهد یافت؟ وزیر محترم صمت امروز با چه برنامه و هدفی جهت دفاع از کارنامه خودرویی خود به شهر آفتاب خواهد آمد؟ سیدرضا فاطمی امین باید بداند نبود دومین خودروساز بزرگ کشور، گروه خودروسازی سایپا که دولت سهام دار آن نیز هست، نشانه خوبی از اوضاع مالی خودروسان ندارد. دولت سیزدهم کمترین توجه را به قدرت خرید مشتریان داشته و بازار را به تشویش کشیده است.

خودروسازان در نمایشگاه امروز که فعالیت خود را آغاز خواهد کرد باید بیشترین صبوری در دریافت نظر مشتریان و البته خبرنگاران را نیز داشته باشند.

گفتنی است که روابط عمومی وزارت صمت کمترین تجربه و توانایی در ایجاد ارتباط مناسب برای اصحاب رسانه با وزیر صمت دارد، این مورد نیز نشان از عدم توجه و آگاهی سیدرضا فاطمی امین به پاسخگویی دارد.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است