قطعات خودرو

شاسی بلند ایسوزو mu-X مدل 2023، مجهز به سیستم کمک راننده پیشرفته (ADAS)

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، تنها یک سال است که از معرفی خودروی SUV جدید ایسوزو mu-X می‌گذرد. برای اولین بار این شاسی بلند در سایر بازارها، به ویژه در تایلند، عرضه شده است.

 

 

از آنجایی که ایسوزو mu-X جدید در طی این مدت بروزرسانی نشده است، شرکت ایسوزو تصمیم گرفت تا تغییرات اندکی در استایل این SUV ایجاد کند تا چهره این خودرو را تازه نگه دارد و جذابیت آن را برای مدل سال 2023 افزایش دهد.

 

 

برای شروع، ایسوزو mu-X مدل 2023 با مشخصات ویژه بازار تایلندی اکنون در رنگ Glacier Blue Mica قابل انتخاب است و شور و نشاطی را به طیف رنگی اغلب خنثی این شاسی‌بلند اضافه می‌کند.

 

 

علاوه بر این، جلوپنجره در حال حاضر با رنگ کروم مشکی عرضه شده است تا مکمل رینگ‌های آلیاژی تیغه‌ای 20 اینچی جدید باشد و ظاهری اسپرت‌تر به SUV بدهد.

 

 

جلوپنجره ایسوزو mu-X مدل 2023

 

در همین حال، عاشقان قهوه پس از وارد شدن به داخل شاسی بلند ایسوزو mu-X مدل 2023 لذت خواهند برد، زیرا ایسوزو تایلند رنگ تیره تری را برای فضای داخلی SUV انتخاب کرده است. به طور خاص، سازنده رنگ لوازم داخلی خودرو را ماکیاتو قهوه‌ای نام‌گذاری کرده است.

 

 

جدا از روکش جدید فضای داخلی، چیدمان داشبورد و بقیه قسمت های داخلی تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است. با این حال، یک درب عقب هوشمند جدید اضافه شده است، که از یک سیستم سنسور پله ای برای تشخیص نزدیک یا دور شدن مالک از SUV استفاده می کند.

 

 

فضای داخلی ایسوزو mu-X مدل 2023

 

در بخش پیشرانه این خودرو بدون تغییر مانده است. ایسوزو mu-X مدل 2023 با مشخصات ویژه بازار تایلند همچنان از یک موتور 1.9 لیتری RZ4E با قدرت 150 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن‌متر و یک موتور 4JJ3-TCX بزرگ‌ و قدرتمندتر 3.0 لیتری با قدرت 190 اسب بخار و 450 نیوتن متر گشتاورعرضه می‌شود. نسخه پیشرانه RZ4E از یک گیربکس شش سرعته دستی بهره می‌برد، در حالی که نسخه 4JJ3-TCX فقط با یک جعبه دنده شش سرعته خودکار عرضه می‌شود.

 

 

علاوه بر این، نکته جالب در خصوص ایسوزو mu-X مدل 2023 وجود سیستم کمک راننده پیشرفته ایسوزو(ADAS) است که شامل هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، کاهش استفاده نادرست از پدال، کروز کنترل تطبیقی با محدود کننده سرعت، هشدار خروج از خط، نظارت بر نقاط کور، مانیتور متقاطع عقب، هشدار ترافیک، عملکرد خودکار نور بالا، دوربین معکوس، کمک پارک عقب و سیستم ترمز چندتایی است و این خودرو را به یک گزینه جذاب تبدیل کرده است.

 

 

 

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است