قطعات خودرو

شرایط فروش نقدی پیکاپ کی ام سی T8 با تحویل 90 روزه اعلام شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، شرکت کرمان موتور شرایط فروش نقدی خودروی کی ام سی T8 را با تحویل ۹۰ روزه اعلام کرده است. براساس اعلام این شرکت، قیمت خودروی پیکاپ KMC T8 یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان تعیین شده که در یک مرحله و به صورت نقدی دریافت خواهد شد.

این طرح فروش کرمان موتور برای خرید پیکاپ کی ام سی T8 از  ۱۱ اردیبهشت 1402 آغاز و تا ۲۵ ام اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

این طرح فروش تنها به صورت غیرحضوری و اینترنتی انجام خواهد شد و سود تاخیر در تحویل خودرو ۳ درصد برای خریدارن این خودرو در نظر گرفته شده است.

 

جدول شرایط فروش نقدی پیکاپ کی ام سی T8

 

نام خودرو قیمت (تومان) تحویل خودرو سود تاخیر نحوه خرید تاریخ ثبت نام روش فروش
KMC T8 1,650,000,000 90 روزه 3% اینترنتی 11 تا 25 اردیبهشت نقدی

 

 

مشخصات فنی پیکاپ کی‌ام‌سی T8

پیکاپ KMC T8 با یک پیشرانه ۴ سیلندر، ۱۶ سوپاپ و حجم دو لیتری عرضه می‌شود که به کمک توربوشارژر، توان تولید قدرت ۱۷۴ اسب بخار (در دور موتور ۵۰۰۰) و گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر (از دور موتور ۱۸۰۰ تا ۴۰۰۰) را دارد. انتقال قدرت به جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی محول شده است که می تواند نیرو را به چرخ‌های عقب و یا هر چهار چرخ منتقل کند.

یکی از نکات مثبت این موتور، گشتاور بالا در دور موتور پایین، استاندارد آلایندگی یورو ۵ و مصرف سوخت کمتر از رقبای اتمسفریک است؛ با این حال، یک موتور توربوشارژر به کیفیت سوخت و شرایط نگهداری بیشتری نسبت به انواع اتمسفریک حساس است.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است