قطعات خودرو

ضرورت آموزش براي تعميرکاران تجهيزات الکترونيکي و حفاظتي

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتاق اصناف تهران، صادق فيض آبادي، رئيس اتحاديه توليدکنندگان و تعميرکاران تجهيزات الکترونيکي و حفاظتي تهران تصريح کرد: در توليد و تعمير تجهيزات الکترونيکي و حفاظتي افراد به هر ميزان آموزش هاي به روزتري داشته باشند، نتيجه کار سالم تر، رضايت‎مندي بيشتر و خروجي بهتري خواهد داشت؛ بنابراين به جرات مي توان گفت از صنوفي هستيم که همگام با تکنولوژي و دانش روز دنيا در حرکتيم. آموزش همواره وجود داشته حتي در دوران کرونا که البته برگزاري کلاس ها به کندي و با رعايت پروتکل هاي بهداشت و با تعداد کم برگزار مي شد.

 

وي افزود: صنايع الکترونيک در دنيا دائم در حال تغيير و پيشرفت است. با توجه به اين موضوع اگر آموزش و توانمندي اطلاعات را در اتحاديه و اعضا بالا نبريم نمي توانيم همگام با دنيا و صنايع توليدي به روز، پيش رويم.

 

فيض‎آبادي در خصوص توليدات صنف گفت: سال هاست که بسياري از کالاها در حوزه اين صنف با دستان توانا و علم و دانش توليدکنندگانش روانه بازار داخلي مي شود، چه آنکه در گذشته جزو واردکنندگان همين کالاها بوديم، اما شرايط توليد بايد براي توليدکننده در کشور به راحتي مهيا شود تا دغدغه مواد اوليه و ديگر موانع را نداشته باشد.

 

رئيس اتحاديه توليدکنندگان و تعميرکاران تجهيزات الکترونيکي و حفاظتي تهران اظهار داشت: توليدکنندگان اين صنف در اکثر مواقع تنها به دليل عشقي که براي توليد دارند به کار ادامه مي دهند. سختي در عرصه توليد زياد است و مسئولان براي ارتقاي توليدات کشور بايد با برنامه ريزي از توليد کنندگان حمايت کنند.

 

 

وي با اشاره به رسته‎هاي توليدي اين صنف افزود: از جمله رسته ها عبارتند از توليد و تعمير لوازم پزشکي و الکترونيک- توليد و تعمير و نصب آنتن هاي مجاز- توليد و تعمير انواع بردهاي الکترونيکي- توليد و تعمير تجهيزات و ابزار آلات الکترونيکي– توليد و تعمير و نصب خدمات فني و خدمات پس از فروش سيستم هاي حفاظتي و ايمني و دوربين هاي مدار بسته و توليد و تعميرکاران دستگاه هاي اندازه گيري.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *