قطعات خودرو

طرح فروش فوق‌العاده آریسان ۲ دوگانه سوز از روز سه شنبه

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودرو بانک، شرکت ایران خودرو طرح فروش فوق‌العاده وانت آریسان 2 دوگانه‌سوز را اعلام نموده است. در این طرح فروش فوق‌العاده خودرو جدید آریسان ۲ با تحویل سه ماهه و بدون قرعه‌کشی عرضه می‌شود.

 

این طرح از سه‌شنبه ۲۹ آذرماه آغاز خواهد شد و تا یکم دی‌ماه و یا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

 

 

وانت آریسان 2 گازسوز در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی متالیک، عنابی متالیک و خاکستری متالیک عرضه می‌شود.

 

در این طرح فروش ایران خودرو، هر کد ملی تنها مجاز به خرید یک دستگاه خودرو وانت آریسان ۲ گازسوز خواهد بود و همچنین دارا بودن گواهی‌نامه برای متقاضیان الزامی است.

 

متقاضیان می توانند در موعد مقرر با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو برای ثبت نام اقدام کنند.

 

جدول طرح فروش فوق‌العاده آریسان ۲ دوگانه سوز

 

شرح خودرو کلاس خودرو رنگ قیمت مصوب برنامه فروش موعد تحویل
وانت آریسان 2 دوگانه سوز 16901 نقره‌ای، حاکستری متالیک، مشکی متالیک، عنابی متالیک 2,850,000,000 104383 3ماهه

 

 

مشخصات فنی آریسان 2

در وانت آریسان 2 پیشرانه XU7 جای خود را به نسخه بهبودیافته XU7P داده است. این پیشرانه ۱.۸ لیتری ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ که با طیف گسترده‌ای از محصولات ایران خودرو مانند پژو پارس سال سفارشی مشترک است از لحاظ توان تولیدی با نسخه قبلی تفاوت نداشته و توان تولید ۹۷ اسب بخار و گشتاور ۱۴۶ نیوتن متر داراست.

 

 

این پیشرانه گواهی استاندارد آلایندگی یورو 5 را دریافت کرده است. تغییرات انجام شده در این پیشرانه به بازدهی بهتر پیشرانه، کاهش مصرف سوخت و تا حدودی کاهش استهلاک آن کمک می‌کند. از دیگر این آریسان 2 می‌توان به تغییر محور محرک از بخش عقب به دیفرانسیل جلو اشاره کرد.

 

 

 

باک بنزین آریسان 2 از 55 لیتر به 40 لیتر کاهش پیدا کرده است اما به گفته شرکت سازنده به دلیل کاهش قابل لمس مصرف سوخت در آریسان 2 این خودرو توان طی کردن مصافتی بیشتری را داراست. مخرن گاز نسخه گازسوز آریسان 2 به زیر محفظه بار و پشت فضای کابین سرنشینان منتقل شده و ظرفیت 70 لیتری به 75 لیتر ارتقا پیدا کرده است. ضرایب دنده در وانت آریسان 2 نیز ارتقا یافته است که به عملکرد بهتر خودرو در شیب کمک می‌کند.

 

در مجموع آریسان 2 نسبت به نسخه اولیه تغییرات مثبتی را شاهد بوده است که در عملکرد بهتر آن تاثیرگذار است. بنا به اعلام گروه صنعتی ایران خودرو، در بحث کیفی آریسان ۲ با سه ستاره کیفی تولید خواهد شد. اما در ابتدای عرضه با دو ستاره کیفی به بازار می‌آید. برای ارتقا ایمنی باک بنزین و زاپاس آریسان 2 به زیر بدنه انتقال پیدا کرده است. ظرفیت حمل نسخه جدید این وانت تا 1 تن افزایش پیدا کرده است.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *