قطعات خودرو

عرضه محصولات پرطرفدار بهمن با روش جایگزینی خودروهای فرسوده

به گزارش قطعات خودرو به نقل از گروه بهمن، فیدلیتی پرایم تی پ۱ (۵ نفره)، فیدلیتی پرایم تی پ۲ (۷ نفره)، دیگنیتی پرایم، دیگنیتی پرستیژ، ریسپکت از طریق این طرح به فروش می‌رسند.

 

متقاضیان شرکت در این طرح گروه بهمن می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ لغایت پایان روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۴ و تنها از طریق پورتال جامع ایرانی‌کار به آدرس http://Bahman.iranecar.com اقدام نمایند. در صورتی که میزان تقاضا بیش از حجم عرضه باشد، خودروها با روش قرعه کشی تخصیص داده خواهند شد.

عرضه محصولات پرطرفدار بهمن با روش جایگزینی خودروهای فرسوده

همچنین خودروی متقاضیان ۳۰ روز کاری پس از انجام مراحل اسقاط خودروی فرسوده و واریز وجه و تکمیل پرونده خواهد بود.

 

این طرح در راستای ابلاغ بند ف تبصره هفت قانون بودجه سال ۱۴۰۱ اجرا می‌گردد. طبق ضوابط این بخشنامه، شرایط اعلام شده از سوی وزارت صمت در خصوص متقاضیان ثبت نام برای این روش فروش اعمال خواهد شد.

 

متقاضیان می‌توانند فقط در یک بخشنامه و فقط در یک خودرو پیش ثبت‌نام نمایند و به هر کدملی تنها یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد و امکان ثبت‌نام هم‌زمان در سایر خودروسازان میسر نیست. همچنین در این روش ثبت‌نام حق واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر، به هر شکل و صورتی که باشد، از منتخبین سلب و اسقاط گردیده است. صحت سنجی مندرجات سجلی و پستی توسط مراجع ذیصلاح صورت خواهد پذیرفت.

 

ضروری است متقاضیان محترم پیش از اقدام به ثبت نام ضوابط مندرج در پایگاه http://Bahman.iranecar.com را به دقت مطالعه کنند. همچنین برای کسب اطلاعاتی در خصوص مشخصات فنی و سایر امکانات خودرو و عاملیت‌های مجاز به سایت اینترنتی https://bahman.ir مراجعه نمائید.

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است