قطعات خودرو

نگاهی به غرفه فرداموتورز در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو کرمان ۱۴۰۱

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک،یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای خودرویی کشور، یعنی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو کرمان هم‌اینک (۲۸ دی الی ۱ بهمن‌ماه) در حال جریان بوده و شرکت‌های قطعه ساز، تولیدکننده و مونتاژکار متعددی در آن حضور یافته‌اند. این رویداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق در شهر کرمان دایر بوده و در فضایی حدود ۵۵۰ متر مربع، میزبان خودرودوستان و بازدیدکنندگان گرامی است.

 

 

شرکت‌های مختلف با محصولات متنوعی به کرمان سفر کرده‌اند تا بازدیدکنندگان را با جدیدترین دستاوردها و خودروهای بازار ایران آشنا کنند. فرداموتورز به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه ساخت و مونتاژ خودرو، محصولات متعددی را در غرفه خود به نمایش درآورده که گل سرسبد آن‌ها بدون شک مینی ون FMC SUBA M4 است که پیش‌تر با نام دانگ فنگ فورتینگ یات شناخته می‌شد.

 

نمای عقب سوبا ام۴

 

علاوه بر سوبا M4، خودروهای کراس اوور FMC SX5 با رنگ سبز متالیک و کم‌نظیر، FMC T5 و سدان FMC 511 نیز در غرفه فرداموتورز خودنمایی می‌کنند.

 

FMC SX5

 

شاسی‌بلند فردا SX5 به موتور ۱.۶ لیتری 4A92 میتسوبیشی مجهز است که می‌تواند ۱۲۳ اسب بخار قدرت تولید کند. این ماشین از استاندارد آلایندگی یورو ۵ پیروی کرده و سوخت ترکیبی آن در ازای پیمودن ۱۰۰ کیلومتر حدود ۷.۳ لیتر اعلام شده است.

 

 

فردا SX5 دارای تجهیزات و امکانات متعددی همچون کروز کنترل، تریم دورنگ کابین، اتصال تلفن همراه، کامپیوتر سفری، گیربکس اتوماتیک CVT تیپ ترونیک و … است و به سبب استقبال گرم بازدیدکنندگان، انتظار می‌رود این محصول فروش قابل قبولی در بازار داشته باشد.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است