قطعات خودرو

ریزش شدید قیمت خودرو با انتشار یک خبر

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خبر آنلاین، قیمت خودرو صفر داخلی در اسفند ۱۴۰۰ با توجه به آمارها و قیمت با تغیراتی همراه است. قیمت خودرو صفر داخلی دراسفند ۱۴۰۰ در بازار ایران به شرح زیر است

خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۹۰ میلیون تومان رسید. پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۶۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل  ۱۴۰۰ در قیمت ۴۷۰ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است. اما دنا معمولی به ۳۵۵ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای پرطرفدار

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۰۲ میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۵ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج به قیمت ۳۱۸ میلیون تومان رسید.

خودرو پژو پارس اتوماتیک به ۴۴۲ میلیون تومان رسید. تارا اتوماتیک به ۵۱۵ میلیون تومان رسید.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

کاظم محمدی نیک‌خواه، کارشناس خودرو گفت: بازار خودروی کشور یک بازار دلاری است و با تغییر قیمت دلار، قیمت خودرو نیز کاهش یا افزایش می‌یابد.

او توضیح داد: سال‌ها است که خودرو از یک کالای مصرفی به کالای سرمایه‌ای تبدیل شده است.

این کارشناس خودرو در ادامه توضیح داد: همه بازارها در کشور به مذاکرات وین بستگی دارد. اگر این مذاکرات به نتیجه برسد نرخ ارز کاهش و در نتیجه قیمت‌ها نیز کاهش می‌یابد. اما اگر نتیجه‌ای از برجام حاصل نشد بازار به روند افزایشی ادامه می‌دهد.

پیش از این فیروز نادری، گفت: قیمت خودروهای ایرانی در یک هفته اخیر بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان ارزان شد. همچنین خبر آزادسازی خودروهای خارجی نیز در قیمت خودروهای لاکچری اثر گذاشته است.

او ادامه داد: خودروهای حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان ارزان شد. حالا نه تنها خریداران خودروهای داخلی بلکه خریداران خودروهای لوکس هم از بازار عقب‌نشینی کردند.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است