قطعات خودرو

كارگاه آموزشي ثبت سفارش واردات كالا برگزار مي‌شود

كارگاه ثبت سفارش

به گزارش خبرنگار «قطعات خودرو» در این کارگاه درباره موضوع‌هایی مانند آشنایی با آخرین تغییرات قوانین و مقررات صادرات و واردات، نحوه ثبت سفارش و ترخیص کالا، نحوه دریافت کارت بازرگانی صحبت خواهد شد.

مدرس این دوره، دکتر هوشنگ رضایی ثمرین است که رياست بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران را در كارنامه كاري‌اش دارد. او در دانشگاه شهید بهشتی رشته مدیریت عالی اجرایی DBA و در دانشگاه تهران در رشته مدیریت حرفه‌ای کسب و کار MBA تحصیل کرده است. همچنین کارشناس عالی سازمان صمت استان تهران و مدرس دوره‌های آموزش تجارت خارجی بوده است.

این کارگاه توسط کمیسیون اقتصادی اتحادیه فروشندگان قطعات خودرو و ماشین آلات تهران با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران برگزار می‌شود.

هزینه برگزاری این دوره برعهده اتحادیه است و متقاضیان می‌توانند تا روز شنبه 13 شهریورماه در این دوره ثبت نام کنند. تلفن تماس 09021709898 برای ثبت نام و دریافت لینک پنل آموزشی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

دومین کارگاه آموزشی جامع ثبت سفارش واردات کالا 14 شهریورماه از ساعت 16 تا 18 برگزار خواهد شد. اطلاعات تكميلي در اين‌باره در روزهاي آينده منتشر مي‌شود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *