قطعات خودرو

لادا گرانتا 2022-2023 یا دنا ایران خودرو به صورت رسمی در روسیه معرفی شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، شرکت AvtoVAZ روسیه اکنون به طور فعال در حال بهبود مشکلات ناشی از خروج رنو از بازار روسیه است. این شرکت تولیدکننده خودرو به تدریج در حال بازگردان مدل های قیبلی به خط مونتاژ و حتی در فکر به روزرسانی آن‌ها نیز هست. به عنوان مثال، اخیراً اطلاعاتی مبنی بر اینکه نسل دوم لادا گرانتا 2022-2023 یا در حقیقت محصول دنا ایران خودرو را منتشر شده و اولین تصاویر این محصول جدید قبلاً در وب نشان داده شده است.

 

در حال حاضر با ویدیویی از دنا معمولی و دنا پلاس یا لادا گرانتا 2022-2023 فعلی در روسیه منتشر شده است که این موضوع را به صورت رسمی تایید می‌کند.

فضای داخلی لادا گرانتا 2022-2023

 

در حال حاضر شرکت AvtoVAZ بودجه ای برای توسعه مدل های جدید ندارد ، زیرا قبلاً همکار فرانسوی رنو در این امر کمک می‌نموده است. در هر حال، عدد باورنکردنی 30 میلیارد روبل فقط برای توسعه X-Ray خرج شده است. اکنون این برند داخلی روسی به دنبال شریک جدیدی می‌گردد که می‌تواند برند ایرانی ایران خودرو باشد که از سال 2012 برنامه حضور گسترده در بازار روسیه را داشته است. شرکت ایران خودرو می‌تواند خودروهای جدید خودرو را با برند شناخته شده لادا در روسیه به فروش رسانده و با این روش فوراً مشتریان زیادی را به دست آورد. به عنوان مثال، نسل دوم لادا گرانتا 2022-2023 حالا بر اساس سدان ایران خودرو دنا تولید شده است.

 

لادا گرانتا جدید از نظر ظاهری کاملا شبیه نمونه ایرانی آن یعنی دنا و دناپلاس محصول ایران خودرو است و طراحان لادا به سادگی لوگوهای اصلی را با لوگو Lada جایگزین کردند. با این حال، این امر باعث بدتر شدن ظاهر خودرو نشد. این خودرو ظاهر نسبتاً دلپذیری دارد که به طور قابل توجهی محصول این شرکت دولتی روسی را بروزرسانی می‌کند. در بخش فضای داخلی خودرو دنا حداقل نسبت به ظاهر وضعیت بهتری داشته و لوکس‌تر بنظر می‌رسد. تریم به رنگ چوب، لوازم داخلی با کیفیت و یک مانیتور چندرسانه ای چهره‌ای مدرن و با کیفیتی را به این خودرو می‌دهد.

 

هنوز اطلاعات فنی به صورت رسمی منتشر نشده است اما به احتمال زیاد مشخصات فنی مدل ایرانی دنا بر پایه پلتفرم پژو 405 در مدل لادا گرانتا 2023 حفظ خواهد شد. البته گمانه‌زنی‌هایی در این خصوص وجود داشته که یک موتور توربوشارژ نسبتاً قابل اعتماد یک و نیم لیتری با 150 اسب بخار قدرت و 215 نیوتن‌متر گشتاور نیز یکی از گزینه‌های پیشرانه برای لادا گرانتا 2023 است که به مشخصات دناپلاس توربوشارژ شباهت دارد.

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است