قطعات خودرو

لکسوس LC500 مدل ۲۰۲۴ با قیمت ۹۹ هزار دلار معرفی شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، لکسوس قیمت و مشخصات خودروهای LC500 و LC500h مدل ۲۰۲۴ را اعلام کرد. به این ترتیب خریداران مدل LC500 می‌بایست حداقل مبلغ حدود ۹۹ هزار دلار را برای این مدل پرداخت نمایند.

 

ژاپنی‌ها با معرفی خودروهای یاد شده به‌روزرسانی آن‌ها را نیز در دستور کار قرار داده‌اند به گونه‌ای که نمایشگر ۱۰.۳ اینچی قبلی حذف شده و بجای آن نمایشگر بزرگ‌تر ۱۲.۳ اینچی دیده می شود. در جدول زیر می‌توانیم افزایش قیمت مدل سال ۲۰۲۴ خانواده LC را نسبت به مدل سال قبل مشاهده کنیم.

نام خودرو قیمت مدل ۲۰۲۴ به همراه ۱۱۵۰ دلار هزینه تحویل قیمت مدل ۲۰۲۳ به همراه ۱۱۵۰ دلار هزینه تحویل تفاوت قیمت
Lexus LC 500 $۹۸,۸۵۰ $۹۴,۶۰۰ $۴,۲۵۰
Lexus LC 500h $۱۰۲,۱۵۰ $۱۰۰,۶۰۰ $۱,۵۵۰

سیستم اطلاعات سرگرمی به‌روز شده لکسوس با سیستم دید محیطی پانورامیک همراه شده است. این سیستم تصاویر دوربین‌های جلو، عقب، چپ و راست را ترکیب می‌کند تا تصویری کامل از اطراف خودرو را ارائه نماید. همچنین سیستم یاد شده از بلوتوث و اپل کارپلی و اندروید اتو بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. برخی مشتریان مدل‌های قبلی می‌گفتند نمایشگر ۱۰.۳ اینچی کیفیت پایینی دارد. کارشناس مجله موتور ۱ نیز در این زمینه گفته بود:

برخلاف مدل‌های جدیدتر لکسوس که از نمایشگرهای لمسی ارگونومیک سود می‌برند، LC نمایشگر ۱۰.۳ اینچی خود را پشت پلاستیکی شفاف پنهان کرده و راننده مجبور است بجای آن با پد لمسی عجیبی کار کند. خوشبختانه دکمه‌هایی برای سیستم تهویه مطبوع و صوتی وجود دارد اما قطعاً لکسوس باید در این زمینه بهتر عمل نماید. برای مثال تنظیم کنترل‌های گرم‌کن و سردکن صندلی فرایندی چهار مرحله‌ای در پد لمسی است و البته استفاده از آن نیز آسان نخواهد بود

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است