قطعات خودرو

لیفت‌بک جذاب چانگان Uni-V جایگزین اشکودا اکتاویا در بازار روسیه

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، چانگان Uni-V مدل ۲۰۲۳ سال گذشته در نمایشگاه اتومبیل گوانگژو معرفی و در بهار سال ۲۰۲۲ روانه بازار PRC شد. به بیان بهتر، یونی V‌ حتی در بازار چین هم یکی از خودروهای جدید به حساب می‌آید. لیفت‌بک جذاب چانگان به تازگی در فروشگاه‌های روسیه دیده شده که تنها با رنگ خاکستری و قیمتی حدود ۳ میلیون روبل به فروش می‌رسند.

 

ولی یک نکته مهم در مورد این مدل‌های جدید وجود دارد. تمام آن‌ها به عنوان کالای «دست دوم» برچسب خورده‌اند و دارای کارکرد تقریبا ۱ کیلومتر هستند. هرچند فروشندگان، «دست‌اول بودن» خودروها را تضمین می‌کنند. گویا کارکرد ۱ کیلومتر، راه‌حلی برای اجتناب از مشکلات قانونی در خصوص واردات بوده و در عوض، گارانتی رسمی این مدل‌ها توسط شرکت چینی تمدید شده است.

 

 

چانگان Uni-V به عنوان جایگزین اشکودا اکتاویا وارد بازار روسیه شده است. هر دو خودرو از لحاظ ابعاد، جثه یکسانی دارند، اما فاصله بین محورهای جلو و عقب در خودرو چینی بیشتر است (۲.۷۴ در مقابل ۲.۶۸۶ متر). به بیان دیگر، کابین یونی V کمی جادارتر از کابین اکتاویا است.

 

 

خودروی Changan Uni-V 2023 در بازار روسیه با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ عرضه شده که می‌تواند ۱۸۸ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. پیشرانه به یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک متصل است که نیرو را به چرخ‌های جلو وارد می‌کند. مدل‌های فول آپشن این خودرو شامل تجهیزات و امکاناتی نظیر صندلی‌های اسپرت، سانروف پانوراما، کروز کنترل انطباقی و… می‌شوند.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است