قطعات خودرو

۲۶ تیر ۱۳۸۶ / ۱۷ جولای ۲۰۰۷ / مرسدس بنز SLR مک لارن روداستر، رونمایی شد

مرسدس بنز SLR مک­ لارن روداستر

مرسدس بنز SLR مک­ لارن روداستر، کارکرد شگفت ­انگیزی به ­عنوان خودروی جاده‌ای داشت. در همان کارخانه‌ای ساخته می‌شد که ماشین‌های مسابقه­ ی فرمول یک ساخته شده بود. ترکیبی عالی و دلخواه از فناوری خودروهای مسابقه فرمول یک و راحتی خودروهای جاده‌ای!  

مرسدس بنز SLR مک­ لارن روداستر

SLR مک ­لارن روداستر، در درجه اول دارای بدنه­ ای از کربن بود. دیسک­ ترمز و سیستم ­تعلیق نیز از کربن ساخته شده بودند. موتور پُر­ توان آن قدرتی معادل ۶۲۶ اسب بخار تولید می‌کرد. می‌توانست تا حداکثر سرعت ۳۳۲ کیلومتر بر ساعت حرکت کند؛ با شتاب صفر تا صد در ۳/۷ ثانیه.

ابر­خودرویی که محصول مشارکت دو غول خودروسازی جهان، مرسدس بنز و مک­ لارن بود. به­ عنوان نهمین خودروی گرا­ن‌قیمت سال شناخته شد. بنز SLR مک­ لارن روداستر، با شباهت به خودرو‌های فرمول یک و با وزن ۱۸۲۲ کیلوگرم ساخته شده بود. با عملکرد مناسبش توانست به­ عنوان خودروی درون شهری نیز معروف و محبوب شود.

هرچند در پایان فصل مسابقات فرمول یک، این خودروی فِراری بود که جایگاه نخست را کسب کرد، اما رانندگان مرسدس-مک­ لارن نیز در رتبه ­های دوم و سوم قرار گرفتند. مرسدس با SLR مک ­لارن روداستر جدید، در رویارویی با رقبای خود از هر نظر برتری داشت. مرسدس بین سال­های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸،  بیش از دو هزار دستگاه از مدل­ های SLR مک­ لارن روداستر و کوپه تولید کرد.

Mercedez Benz SLK McLaren Roadster

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است