قطعات خودرو

مرسدس AMG GT63 S E پرفورمنس؛ پروژه جنجالی دیگر از منصوری!

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، منصوری بازهم دست به جنجال زد و از پروژه جدید خود رونمایی کرد. این خودرو بر اساس مرسدس-ای ام جی GT63 S E پرفورمنس شکل گرفته و  ۸۸۰ اسب بخار قدرت دارد.

 

GT63 S E پرفورمنس یکی از قوی‌ترین محصولات AMG به شمار می‌رود. منصوری اما به نسخه استاندارد این خودرو اکتفا نکرده و قدرت آن را به مرزهای جدیدی رسانده است. البته علاوه بر تغییرات فنی شاهد به‌روزرسانی‌های بصری نیز هستیم هرچند درباره زیبایی خودرو نسبت به مدل استاندارد شما عزیزان باید نظر بدهید.

 

پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی مرسدس-ای ام جی GT63 S E پرفورمنس در حالت استوک ۸۳۱ اسب بخار قدرت و ۱۴۷۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند اما به لطف بهبودهای منصوری قدرت و گشتاور آن به ترتیب به ۸۸۰ اسب بخار و ۱۴۹۰ نیوتون متر رسیده است.

 

 

همین تغییر باعث می‌شود حداکثر سرعت خودرو به ۳۲۰ کیلومتر در ساعت برسد و صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت نیز با بهبود یک‌دهم ثانیه‌ای ثبت شود. منصوری ادعا می‌کند بهینه‌سازی‌های زیادی در شاسی صورت گرفته است تا ترکیبی از هندلینگ بهتر و دینامیک سواری حداکثری به دست آید.

از نظر طراحی نیز باید به کاپوت کاملاً کربنی با ورودی‌های هوای زیاد و قطعات آیرودینامیک سبک‌وزن از جنس فیبر کربن اشاره کرد. رینگ‌های سبک با نام تایپ Y.5 نیز ابعاد ۲۲ اینچی دارند و جذابیت ظاهری را افزایش می‌دهند. منصوری در کابین GT63 S E پرفورمنس نیز از تریم های کربنی، چرم، کمربندهای ایمنی و کف‌پوش‌های رنگی، فرمان پوشیده از چرم و… استفاده می‌کند.

 

 

این تیونر اشاره‌ای به قیمت پروژه جدید خود نکرده است اما قطعاً با محصول ارزان‌قیمتی روبرو نخواهیم بود. نسخه استاندارد خودرو نیز قیمت بالایی دارد و برای خریداری آن باید حدود ۲۱۰ هزار دلار در نظر گرفت.

 

 

نظر شما درباره کارهای تیونینگ منصوری چیست؟ کدام یک از پروژه های آن را جزو خاطره انگیزترین کارهای منصوری می دانید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است