قطعات خودرو

معرفی رانگلر ویلیز ۴xe، نسخه‌ای پایه برای آفرودر هیبریدی جیپ

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، جیپ نسخه جدیدی از رانگلر را با نام ویلیز ۴xe معرفی کرده است. این نسخهٔ پایهٔ جدیدی برای رانگلر ۴xe پلاگین‌هیبریدی خواهد بود. مثل ۴xe معمولی، این نسخهٔ ویلیز جدید هم از همان پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو به همراه یک موتور الکتریکی در گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک و پکیج باطری ۱۷ کیلووات ساعتی ۴۰۰ ولتی نیکل منگنز کبالت استفاده می‌کند. این سیستم مجموعاً ۳۷۵ اسب بخار قدرت و ۶۳۷ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

ویلیز ۴xe در بیرون به‌صورت استاندارد به چراغ‌های جلو و مه شکن‌های LED، محافظ‌های رکاب، جلوپنجرهٔ مشکی‌رنگ و رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی مشکی‌رنگ با لاستیک‌های ۲۵۵ مجهز است. علاوه بر این، روی کاپوت برچسب ویلیز دیده می‌شود و قلاب‌های بکسل جلو و عقب، لوگوی جیپ و نشان Trail Rated نیز با تریم آبی‌رنگ تزئین شده‌اند.

 

 

تجهیزات این رانگلر جدید هم شامل سیستم صوتی آلپاین با ۹ بلندگو، کف‌پوش‌های چهارفصل و دیفرانسیل لغزش محدود عقب می‌شود درحالی‌که نمایشگر ۸.۴ اینچی با سیستم اطلاعاتی-سرگرمی Uconnect و پکیج سان اند اسکرین هم برای آن قابل سفارش خواهد بود که سقف جمع شوندهٔ برقی را به همراه دارد.

 

 

در رانگلر ۴xe سه حالت رانندگی شامل هیبریدی، الکتریکی و eSave وجود دارد که اولی از قدرت پیشرانه‌های بنزینی و الکتریکی باهم استفاده می‌کند. در حالت الکتریکی، خودرو صرفاً با نیروی موتور الکتریکی حرکت می‌کند تا زمانی که شارژ باطری‌ها به اتمام برسد یا راننده گاز را تخته کند. در حالت eSave هم استفاده از نیروی پیشرانهٔ بنزینی در اولویت قرار دارد که باعث صرفه‌جویی در شارژ باطری‌های برای استفاده‌های بعدی می‌شود.

 

 

مثل دیگر مدل‌های رانگلر، این ویلیز ۴xe را هم می‌توان با استفاده از قطعات مختلف موپار سفارشی‌سازی کرد. قیمت این خودرو بدون احتساب هزینهٔ ۱,۵۹۵ دلاری حمل تا مقصد از ۵۳,۹۹۵ دلار آغاز می‌شود و قرار است در سه‌ماههٔ چهارم امسال به دست خریداران برسد.

 

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است