قطعات خودرو

معرفی وانت الکتریکی و جدید گروه سانی چین

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، این کمپانی سانی نام دارد که بیشتر به خاطر تولید محصولات تجاری همچون جرثقیل‌ها، کامیون‌ها و بیل مکانیکی شناخته می‌شود. اخیراً تصاویری از وانت الکتریکی سانی منتشر شده است و ما نیز می‌خواهیم شما را با این خودرو آشنا کنیم. این تصاویر علاوه بر ظاهر کامل خودرو پتنت هایی را نیز نشان می‌دهند که توسط یک کمپانی به نام شبکه تکنولوژی هونان ژینگبیدا ثبت شده‌اند. این کمپانی تحت مالکیت گروه سانی قرار دارد.

اما وانت الکتریکی سانی محصولی برجسته به نظر می‌رسد. در بخش جلو می‌توانیم لوگوی نورانی این شرکت و یک جفت دیلایت LED را ببینیم که به‌صورت عمودی طراحی شده‌اند. این وانت همچنین از چراغ‌های LED بیشتر در سپر استفاده کرده است و حتی چراغ‌های کوچکی نیز بالای شیشه جلو دیده می‌شوند.

زمانی که از کناره‌ها به این وانت نگاه کنید ظاهر خشن خودرو جلب‌توجه خواهد کرد که دلیلش پله‌های جانبی گیرا، پانل‌های جلو و عقب رنگ نشده و رینگ‌های مشکی و لاستیک‌های آفرود هستند. در بخش پشتی نیز نوار نورانی LED بالای شیشه، نوار LED روی درب پشتی و چراغ‌های LED جلب‌توجه می‌کنند. این وانت الکتریکی از چراغ‌های اضافی در پایین سپر نیز استفاده کرده است. شایان ذکر است تاکنون تصاویری از کابین این خودرو منتشر نشده است.

کار نیوز چاینا می‌گوید سانی هم‌اکنون در حال همکاری با کمپانی CATL است و بنابراین احتمال دارد این وانت از باتری‌های CATL استفاده کند. شاید شما خیلی با گروه صنعتی سانی آشنا نباشید اما این شرکت سرمایه لازم برای تولید چنین وانتی را دارد. سانی در سال ۱۹۹۴ تأسیس شده است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت تا می ۲۰۲۱ بیش از ۲۴ هزار نفر کارمند داشته است و ارزش آن به حدود ۴۱.۲ میلیارد دلار می‌رسد.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است